Romania, tara de cacat

by AvionarU on 21 December 2006

pt ca ajung tarziu acasa, nu mai prind decat stirile de la ora 23. mi-a stat mancarea in gat si toate gandurile despre craciun s-au facut scrum. de ce?

1. nush unde sute de oameni saraci s-au calcat in picioare pt un pachet de mancare ce continea un pui, ulei, zahar si inca o chestie. dureros si umilitor.

2. la ceva institut pt boli pulmonare doctorii nu au voie decat o operatie grava pe zi pt ca managerul spitalului vrea sa pastreze cheltuielile in limita bugetului. ministerul a spus ca nu se baga, si ca datoria unui manager e sa gestioneze bugetul fara sa il depaseasca. bineinteles ca sunt o groaza de oameni care stau la coada, sperand sa devina un caz atat de grav incat sa se incadreze in buget….

3. caminele din regie vor avea interfon si garduri si cartele de acces de la anu. asta ramasese de facut dupa ce toate camerele aratau de 3-4 * ….

4. parlamentarii si-au bagat picioarele in sedinta extraordinara dedicata revolutiei, nici Base nici Tariceanu nu s-au obosit sa vina. in schimb se pregatesc asiduu pt discursuri sforaitoare despre intergrare, dupa care beau un pic de sampanie (tot pt “repetitzii” )

5. tziganii expulzati din franta sunt suparati ca cei 3500 de euro promisi vor vi transformati in bunuri pt inceputul unei afaceri, nu primesc nimic in mana.

6. un copil gasit intr-o scara de bloc, intr-o geanta de voiaj inchisa.

7. un strain acuzat de spionaj industrial a fost inchis de un complet de judecata, apoi eliberat de alt complet de judecata al aceleiasi instante. (sper ca am folosit termenii bine)

8. Ungaria se pregateste sa impuna restrictii de munca romanilor si bulgarilor, dupa ce acum 2 ani au protestat vehement cand au patit acelasi lucru. MUIE. sa isi ia ungurii din romania la ei si as fi cel mai fericit (ca probabil multe alte sute de mii de oameni)

toate cele de mai sus imi provoaca un amestec de sentimente atat de negative incat nu imi pot coordona mainile pe tastatura ca sa ma exprim. de aceea postul asta va avea multe edit-uri, pe masura ce imi mai ordonez gandurile.
nu am auzit o stire despre o donatie, o fapta buna, o chestie inteligenta facuta de guvernanti. si cik in cateva zile e craciunu’ . daca asa au de gand sa faca si de craciun, nici nu mai dau drumu la TV.

Romania, tara de cacat, impreuna cu Bucuresti, capitala de cacat. la 23 de ani ma simt deja prea obosit ca sa mai lupt (cel putin psihic) cu toate ineptiile zi de zi, incepand cu pensionarii ratati din ratb (de-aia bag milioane in taxi lunar) si terminand cu ratatii aia de sus, de ii vad doar la TV, sau ii ghicesc in masinile de lux cu geamuri fumurii si girofar cand trec prin fata firmei.
am obosit…am obosit sa muncesc ca un sclav sa platesc taxele si pensiile pt inca 2 insi pe langa mine. cei 2 insi care imi fac viatza de cacat – in bloc, ca doar e al lor, pe strada, in magazine si institutii publice, ca doar “asa e tineretu din ziua de azi – nesimtit”. da – sunt pensionarii. am obosit sa imi pastrez o bariera mentala cand vad toti manelistii cu muzica pe telefon sau tipand dupa pizde la fiecare colt. am obosit sa plec capul indiferent cand o groapa pe care as astupa-o singur in cateva zile sta nereparata cu 10 muncitori pe margine timp de 2 luni. sunt satul sa vad cum ne calca ungurii in picioare in Romania, dar ne pun restrictii la ei in tara. si am incercat sa iau atitudine de cate ori am putut. dar sunt coplesit. nu e numai datoria mea si a celor inca 1-200k tineri care poate simt la fel. trebuie sa vrea toti ca sa se miste ceva. dar nu e cazul. poporul roman se complace intr-o stare de viermuiala si nu are forta/vointa sa se ridice. asta ne deosebeste de “ceilalti”.

poate sunt cuvinte mari pt o varsta asa mica, dar asta e adevarul. nu are legatura cu patriotismul sau cu dragostea de tara sau alte chestii descrise pe primele pagini din manualele comuniste. are legatura cu realitatea. sa ma ajute cineva sa plec dreaq de aici. oricum ma straduiesc cat pot si singur. si daca vine vreun razboi cu vreo mare putere a lumii, prefer sa rada aia tot si sa incepem de la 0 ca o colonie. am avea mai multe sanse. nici nu mai am chef sa scriu despre asta, sunt sigur ca realitatea o stiu toti, problema e ca nu o constientizeaza multi…

p.s. : m-au mai zgandarit Zoso si Vladimir, care printr-o coincidenta ciudata au scris ceva asemanator in aceeasi zi.

{ 90 comments… read them below or add one }

1 Cetateanul Roman December 21, 2006 at 01:20

Fruntea sus .. scarba ne este la toti, dar trebuie sa punem tara la cale pana la urma 🙂

Reply

2 PETRE January 1, 2020 at 12:59

Da,dar pentru asta trebuie sa omori (altfel NU SE POATE MA) vreo 10.000 de securisti,militieni,activisti pcr si pui de-ai lor.Cum asta e imposibil raminem ton asa:DE CACAT!

Reply

3 WebZet December 21, 2006 at 13:52

Dc ai terminat Autom/Matem/Info/Cibern poti da interviu pt Amdocs.
vei lucra in cipru si salariul e intre 20000-25000$/an net.
eu aici lucrez acum. ti-am scris pt ca zici ca vrei sa pleci din tara.dc vrei mai multe amanunte, poti sa-mi scrii sau poti trimite direct cv la h-h@rdslink.ro si sa vb cu Zorin, el e cel care recruteaza.

Reply

4 Grooveyhttp://www.avatar1000.com December 21, 2006 at 16:27

Si eu aseara pe la 20 cand ma duceam acasa ascultam stirile la radio (eram tot in taxi gamias ceva in toti pensionarii ) si am auzit magaria aia cu interdictiile pentru Romani si Bulgari in Ungaria … WTF ??? Nu au ce face nici daca imi dau 10000 de euro nu ma duc sa lucrez la ei futui in gura … Cred ca asta au impuso pentru hienele lor de unguri care ne mananca pe noi nu cumva sa plece la ei si sa ii transforme si pe ei intr-o tara de kkt . Fucked up :)) Ziceai de “nu am auzit o stire despre o donatie, o fapta buna, o chestie inteligenta facuta de guvernanti.” Stateam in weekend si cascam gura la tv si ca in fiecare an se pare ca Pro Tvul continua campania pentru multi oameni . Dar tot numai firme private , si oameni normali dau bani acolo din pacate iar guvernantii nostrii se cearta ca prostii si isi dau cartonase rosii . Bleah

Reply

5 Anonymous December 21, 2006 at 19:32

la punctul 3 te inseli amarnic.carduri de acces au fost si acum 4 ani dar studentii adevarati spargeau geamul si deschideau usa cand nu aveau cartele.

Reply

6 AvionarU December 21, 2006 at 19:36

la punctul 3 nu ma insel eu, e ce a dat la stiri, pe mine nu ma intereseaza. si totusi, comentul tau nu are nici o legatura cu ideea de baza a postului…

Reply

7 Cristian Mezeihttp://www.seopedia.org December 22, 2006 at 16:26

Sunt in UK acum.

Pot spune ca Romania e de cacat.

Reply

8 Coswww.google.com December 30, 2006 at 03:16

1. Muta-te
2. Muta-te
3. Muta-te
4. Emigreaza
5. Ia-ti o masina, da-le incolo de taxiuri pline de soferi tigani care scot capul pe geam din 30 in 30 secunde pe diverse motive.
6. Extraveral in cazuri de nevoie sau sufla in punga (goala :P) in caz de panica LOL
7. Muta-te 🙂

Al tau coleg din camera de dincolo 🙂

Reply

9 The Rat April 8, 2007 at 08:12
10 sORIN April 24, 2007 at 01:55

Muta-te ca si eu am avut aceasi parere … incearca Anglia e cel mai greu anul asta dar daca reusesti nu o sa iti mai vina usor sa pleci de aici

Reply

11 Felix May 9, 2007 at 09:11

da, te asteptai la observatia asta: pai bine mai, la 23 de ani ai obosit???

propunerea mea este sa lasi dracului canalele astea de informare pompieristice care se joaca practic cu mintea ta. tendinta lor e sa atace o cota mare de audienta cu stiri pesimiste, ca astea au cel mai mare impact. ei fac comert cu deziluzii si mizerie, cu lacrimi si dureri si babe violate, de ca si cum asta este SINGURA realitate in care traim.

in loc citeste o carte buna, urmareste un documentar interesant (din lumea animalelor, ca e mai umana) inconjoara-te de pozitivism si nutreste doar ganduri de bine. nu inseamna detasarea de realitate, ci pur si simplu hranirea eu-lui spiritual, protejarea acestuia de rahatul mediatic in cazul de fata, de atacul exterior informational in general.

si, sa revenim la varsta: 23 de ani. o placere. poti sa te indragostesti, poti sa visezi, poti sa iti faci o pasiune, poti sa petreci clipe minunate, departe de ratb si alte asemenea.

nu ai sa petreci o vesnicie pe pamantul asta, uita-te in jur, in sanul familiei tale, si ai sa iti amintesti de oameni dragi tie care se credeau nemuritori si care intr-o zi au trecut in lumea cealalta fara sa apuce sa traiasca si sa pretuiasca aceasta clipa dulce/amara minunata pe care o numim viata.

stiu ce inseamna 23 de ani, ca am avut si eu aceasta varsta, si nu te condamn, nici nu te critic.

as vrea doar sa iti faci un bine tie insuti si sa realizezi ca traiesti intr-o lume in care esti usor intoxicabil: oamenii mai maturi (nu si spiritual) repeta la nesfarsit aceleasi fraze stereotipe despre coruptie, mizerie, saracie, regretatul regim, patronii care fura etc. televiziunea iti unge pe paine momente memorabile cu irinuca columbeanu, oana nazdravanu si alte ineptii mutante. stai departe! e o societate bolnava, da, nu te imbolnavi si tu. se vindeca greu, uneori niciodata…

nu relua aceleasi greseli ale generatiei 20 de azi: ”romanika tara de kkt”, ”m-am saturat de tara asta” etc. strainatatea e un mare miraj privita din ”romanika”. realitatea este insa cu mult diferita. iesi te rog undeva, du-te si intelege-o la fata locului si ai sa vezi ce inseamna bunastare pe credit card… pierderea libertatii personale in favoarea unor rate care sug si sufletul din tine. nu te increde in cei care vin sa iti spuna ce minunat e in alta parte. toti au probleme, toti au mizerii, doar ca nu le expun cu atata nonsalanta in public.

sa fim optimisti. e viata noastra si e pacat, mare pacat daca nu stim cum s-o traim.

Reply

12 Epimeteu May 31, 2007 at 16:06

Romania e pe cale sa devina un stat TOTALITAR. Semnele sunt tot mai clare si iata cateva: 1.introducerea delictului de gandire (rasism, sexism, homofobie, xenofobie, negationism etc.) si instaurarea ideologiei “political corectness” 2.instalarea de CCTV in spatii publice (pe blocuri, interesctii) dar si in scoli (inclusiv in salile de clasa!); nu peste mult timp, ne vom trezi cu cipuri implantate, ca animalelor acum 3.scarba tot mai mare a cetateanului de rand fata de politica si politicieni, ceea ce permite acestora din urma sa-si faca de cap 4.intrarea in imperiul UE, care deja este un suprastat totalitar (condus de o elita birocratica). Da, Romania este o tara de cacat!

Reply

13 Dr. Panadol June 6, 2007 at 12:27

Bun, inteleg, ne e greata. Zi tu care e solutia. Sa fugim cu totii, nu e asa?

Reply

14 AvionarU June 6, 2007 at 12:37

daca tu pui intrebarea asta celorlalti e clar.

Reply

15 StarDust July 6, 2007 at 14:29

cine pleaca ultimul din Romania sa stinga lumina!!!

Reply

16 NELU January 19, 2008 at 19:50

De cacat sunt cei ce ne reprezinta,nu numai….
…suntem o natiune ezbinata,ordinara,mizera,invidioasa ,care a reusit in ultimii 18 ani sa-si ingroape toate valorile morale pe care le-a dobandit in mii de ani sau care au fost inchipuite ca le-a avut vreodata!

PRIETENII MEI CANTARITI DACA AVETI …BALANTA IN CREIER ,”CANTITATEA” DE MANIPULARE SI DEZINFORMARE CE S-A EXERCITAT PE ACESTI 237500 KMP SI SA VEDEM CE NATIUNE AR FI REACTIONAT NORMAL.
LUATI IN CALCUL SI FRUSTRARILE ,INTERPRETARILE ,CONOTATIILE DIVERSILOR SI O SA JUCAM apa,apa…foc,foc…
asta e miza lor….
noi nu suntem la masa aia…
DUMNEZEU SA NE LUMINEZE!

Reply

17 mostly unadapted January 21, 2008 at 22:42

Cine pleaca ultimul sa dea eventual si foc fiindca e prea nasol ce se gaseste pe aici. Am ajuns sa fim sfidati de niste rahati de VIP (Viermi In Parlament). Daca 2% din ei chiar stiu cum e sa-ti f*ti viata fiind de buna credinta, eu accept sa fiu traznit cand e senin afara! Apropo, salutari lume!

Reply

18 Catalin January 29, 2008 at 14:16

Porcii astia grasi de politicieni si sleahta de urdori carora ne-au vandut pe nimic adica bancherii trebuie casapiti public, intr-un mod sangeros si barbar care sa incranceneze carnea pe eventualii pofticiosi la ranguri si averi nemeritate.
Toti isi fac de cap dupa poftele lor murdare in hora asta infecta in care se sprijina unii pe altii invocand o legislatie abuziva. Poporu-i prostit, dezbinat si traieste in frica. O mana de golani analfabeti dau cu parul intr-o mare adunatura de oi terorizate. Unde-s oamenii ? Doar fantome…

Reply

19 andreea February 4, 2008 at 11:50

Sunt atatea de spus incat am ramas deodata fara cuvinte.

Reply

20 KKK_KKK April 14, 2008 at 11:40

romania e o tzara de cacat cu oameni de cacat cu niste conducatori pe care ai meritam …suntem o natzie de ratatzi lenesi si betzivi ..asta e realitatea …nu meritam sacrificul stramosilor nostri pacat …mare pacat

Reply

21 xZeuSx June 25, 2008 at 15:58

Ce spui tu este adevarat din pacate,insa exista si oameni care spun “NE MERITAM SOARTA” ei acesti oameni ar trebui scuipati si injurati si luati la shuturi in fund.Cu ce sunt eu de vina? om care isi plateste darile la stat taxe si impozite asigurari medicale pentru o ignorare crasa din partea medicilor si a tot ce inseamna spital.Cum e posibil sa ma duc la spital sa imi prescrie medicamente de inima si sa imi spuna “dar sa stiti ca eu nu vi le recomand pentru ca e posibil sa faca mai mult rau decat bine” ?!@?@?!?!??!? WTF.Sa revin la cretinii care spun ca ne meritam soarta EU unu nu simt ca imi merit soarta cu nimic si nici restul populatiei care sufera cu ce ne meritam soarta ca stam si incercam sa fim oameni printre oameni ? Niste rahati sunt cei care spun “Emigreaza!” da emigreaza tu in gm de onanist, eu am rude aici prieteni mi-e draga tara asta fie ea cum o fi.Suntem romani si avem atitudinea supozitorului in declaratii incisive menite sa devina generice tipul “ne meritam soarta domle ce mai …” si “nu iti convine emigreaza ca nu te tine nimeni” retineti retarzilor cu emigrarea voastra daca emigram astia de tot ne sfatuiti sa emigram, o sa fie vai curu vostru pentru ca sacalii astia de la putere nu o sa mai aibe de unde sa traga bani ca au emigrat fraierii si o sa a beleasca pe voi astia de sfatuiti la emigrare.Pentru mine sunteti niste muci suflati (romaneste) pe trotuar in soare.
http://www.x1.ro un site dedicat protejarii surferului roman facut de roman pt roman.

Reply

22 xZeuSx June 25, 2008 at 16:11

@ kkk_kkk esti retard cois nu te supara ca iti spun ia si pune mana pe o carte de istorie de pe la 1900 si citeste pe acolo sa vezi ce bataie ne luam de la turci de ne cacam pe noi si mai catinel cu “jertfa” ca e de prisos.Om de cacat esti tu apropos si daca tot ai pomenit ca e plina de oameni de cacat posibil sa se traga din familia ta doar tu ai spus-o corect ?Si daca te consideri si lenes si betiv eu nu am nimic de obiectat.Vorbesc din “.” de vedere al unui om cinstit care incearca din rasputeri sa fie corect fata de toti si de restul.Singurii pentru care am respect in tara asta sunt veteranii care au fost niste prosti ca s-au dus la razboi poate ca daca nu ieseam la “raazboi” si nu faceam “curvia” de a ne da cand cu nemtii9 cand cu rusii ne lua si pe noi cineva si ne “crestea” cu civilizatie ce bine ar fi fost daca aveam o conducere nemteasca sa fi fost ca le nemti aici sau de ce nu ruseasca ca si astia sunt imperiu.Ma rog ce a fost a fost si nu am “fost curve” ca ne-am dat cu unii sau cu altii ci a fost unu singur Antonescu daca asta o fi daca o fi fost altul care a dat ordinul nu conteaza ala a fost curva si nu bietii ostasi care acum sunt veterani luati in deradere cu pensii mizere de nici aspirina cu apa plata nu isi permit.ps: Tata Alexandru Manea Dumnezeu sa il odihneasca dupa 35!!! ani la SAHIA de cascadorie si actori avea pensie de 1,5mil unmilionsicincisutemiilei si imi spunea “ioane tine-te tata de servici plateste-ti taxele si impozitele ca uite o sa iesi si tu la pensie si o sa ai nevioe de medic si de spital” spunea astea probabil ca a simtit ajutorul din partea spitatlului unde ii faceau citostatice timp de 4 ani in cele din urma murind de cancer care la sfartecat peste tot.Asa ca toate aceste batjocuri din partea guvernului si a “conducerii” nu ma vor face nici sa emigrez si nici sa simt ca imi merit soarta.O sa vina si la noi soarele si o sa zambim la el pentru ca prea mult am indurat.
http://www.x1.ro un site dedicat protejarii surferului roman facut de roman pt roman.

Reply

23 pulematuri July 6, 2008 at 13:46

Eu imi bag piciorul in ea ca de 20 de ani nu s-a schimbat mai nimic in bine. Rahatul este din ce in ce mai mare si creste. Pai si normal ca e asa ca toti aia destepti nu stau sa il inghita prea mult si pleaca. Si cine ramane? Tot aia care il fac, in fiecare zi si il freaca si il inmultesc. Sa si-l manance ei ca eu am plecat de aici. Cine e destept nu sta pe ganduri si face la fel

Reply

24 MrBadNewS August 5, 2008 at 17:04

Am citit pe diagonala randurile de mai sus. Pot spune un singur lucru – Internetul nu au cum sa il ia – chiar daca ar incepe sa il cenzureze (vezi China). Marea problema a generatiei de comunisti care ne-au carmuit si ne carmuiesc, este ca sunt foarte inerti; in acest spatiu nu au cum sa ajunga, sa se infiltreze, ii depaseste tehnologia, inteligenta si logica. As putea spune ca si in Romania si poate (probabil ca o sa ma injurati) si credeti-ma, acei 24k $ / an in Cipru se pot castiga si aici (poate mult mai mult). Acum aproape un an am avut posibilitatea sa lucrez in Bruxelles (UE), nu am facut-o, aici pot sa pornesc un business al meu, acolo, stiti ce poteti fi? Un simplu muncitor, vazut ca un emigrant, unde trebuie sa lucrezi 9 ore pe zi timp de 5 zile. Esti omul care le aduce milioane, si cand nu vei mai fi bun, vei fi dat laoparte (asa se scrie? Nuj, scuze, sunt inginer). Dap, ati putea spune ca ma caracterizeaza lenevia, multzam! Mi se pare corect sa nu lucrez la “ora” ci sistemul de plata sa fie bazat pe meritrocratie. Urmaream acum cateva zile un mic reportaj pe “Descopery” despre firma Atari si acei “fucking baby boomers”. O firma puternica, poate multi dintre noi ne mai aducem aminte de jocurile pe HC85/Z80. Cum a fost preluata de o firma corporatista, a murit in mai putin de 12 luni. Problema este ca mentalitatea corporatista exista la nivel mondial! Problema este ca oriunde te vei duce, vei fi “nine to five”, pe fruntea ta o sa scrie – 2000E (caz concret – Marea Firma X de securitate in internet – nu dau nume – zicea: Anul asta 2008 nu mai permite sustinerea salariului tau…), esti o cheltuiala – nicidecum faptul ca ai adus zeci, sute, milionul de Euro in acea luna!
Gandind astfel, vine raspunsul, clar, raspicat: Nu vreau sa iti bag 1 mil de E luna asta in buzunar si sa fiu rasplatit cu chestii trandy/flandy (o alta chestie de kkt imprumutata aiurea, aplicata aiurea – facem un team building in statiunea “KissMyAss”) – I WILL DO IT MYSELF – vezi “Daca voi nu ma vreti, eu o sa va vreau!” – o sa o fac de capul meu, o sa o fac singur si nu am nevoie de voi – in domeniul asta al IT-ului, WEB-ului nu am nevoie de nimeni, am doar nevoie de timp!

Reply

25 johnie April 29, 2018 at 15:34

Nu as zice ca nu ai dreptate dar totusi esti un papagal si ramai, de ce in pula mea , mai maimutoiule cocalar si maneslist imputit nu poti sa vorbesti numai romaneste si sa nu strecori ceva english words. Sunt convins ca nu poti sa sustii o discutie la nivel de inginer, tehnic sa zic , coerent si “full competent english” . Mirosi a roman de la o posta-ma refer la mentalitate, mod de a fi . Mersi de atentie.Manca-mi-ai pula mai tarane.Jeg imputit.

Reply

26 Aha September 14, 2008 at 01:34

Aha…
Asa faceti toti astia – mai intai ziceti de Romania, apoi va luati de unguri, de tigani etc… timp in care, desigur, nu faceti nimic – nici aici, nici ca sa plecati dincolo, eventual o alta specializare macar… Vai de

Reply

27 Aha September 14, 2008 at 14:46

Avionare, poporul roman e compus din indivizi cu cele mai diferite nivele de educatie, inteligenta, bani si moralitate, de aceea… iti spun eu… ca sunt romani de aici sau de dincolo, trebuie sa cunosti FOARTE BINE un roman ca sa ii pui eticheta. Sau, ajunge sa schimbi 3 vorbe cu el si il stii deja. Eu, de exemplu, nu ma consider un kknar-probabil sunt prea mandru de mine, :))

Reply

28 Azorel December 17, 2008 at 14:36

Fratilor aveti grija daca plecati unde plecati ca poate tot peste romani dati caci Romania e frumoasa pacat ca e locuita. O solutie ar fi…. o bomba ….si plantam nemti

Reply

29 roman tratat January 3, 2009 at 23:10

cacat de tara ce sinteti

Reply

30 sunt_in_franta January 7, 2009 at 13:06

fugiti toti din tara cum am facut si eu cu tot neamu meu. nu,s cum mai suportati acesti (VIP). E adevarat e greu printre straini. dar in 2 ani te acomodezi imediat cu zona in care locuiesti . Asa ca fugiti toti din tara asta de kakat condusa de dobitoci.

Reply

31 platon January 12, 2009 at 13:31

romanul rom si romanul maniac nu fac nici cat un rahat de porc.

Reply

32 basty January 18, 2009 at 01:31

sa emigram este o idee. Eu lucrez in danemarca k sofer d tir pt k in tara jobul asta era prea d kkt k sa fie platit bine… Este o idee buna dar totusi o regret. Esti tot mereu cu gandul acasa, vrei sa te apuci de ceva si crezi k ai putea avea mare succes vazandui p alti in masini luxoase, etc. Intradevar Romania este tara tuturor posibilitatilor dar nu si pt un om d rand caruia i sa furat mai toate drepturile d catre un sistem corupt si fost comunist… La naiba fratilor, am numai 22 d ani si la varsta asta trebuie sa ma gandesc la politica pt k nus eu prea copt dar m-am prins d mult kt d furat si batjocorit sunt d oamenii kre ne conduc… Visul meu e sa lucrez in tara mea d bastina p salariul d aici k doar sa dus dreacu sa visul q vila si piscina. Salutari si va sustin

Reply

33 robart February 4, 2009 at 23:35

Romania probabil se va numi altfel in curand pentru ca incet incet ea se vinde pe nimic strainilor in loc sa se vanda romanilor. Decat sa fiu condus de niste porci analfabeti romani mai bine peste hotare.

Reply

34 Alex February 25, 2009 at 12:37

Daca esti un nationalist imputit nu citi pentru ca-ti strica karma.Prin chestia cun ungurii m-ai dezamagit total. Ceea ce nu intelegem ne sperie. Nu-i asa? Sa nu pleci din tara niciodata locul tau este aici (asta apropo de caca). Da-le o sansa celor plecati inainte de `89.In rest ai dreptate..

Reply

35 Mda February 25, 2009 at 21:54

Ba, da daca voi plecati, pt ce plecati? Ca, daca faci naveta 20 de ani sa speli closete in occident sau cu au pair (mintindu-ti cu multa naivitate vecinii cu cate rusoaice ai bubuit si cate party-uri cu nativi faci pe acolo, de parca nu as fi auzit asa ceva), o sa ajungi sa iti cheltui banii tot in Romania, sau sa ii pui la banca? Cine te ia acolo cu cateva sute de coco pe luna? Cum te mai insori/mariti? hahaha!

Reply

36 avionaru February 25, 2009 at 22:21

@ Alex: nu sunt un “nationalist imputit”, doar mi-a placut istoria cand eram mic. (aia reala)
@Mda: tu poate nu intelegi ca nu toti romanii pleaca sa spele vase, multi sunt profesionisti in domeniile lor si pot castiga de cateva ori un salariu din Romania. eu de exemplu nu cunosc spalatori de vase, numai d-astia care, ai dreaq, s-au ajuns prin occident ba cu medicina, ba cu cercetare, ba consultanta in diverse domenii gen IT…hahaha!

Reply

37 rid March 9, 2009 at 11:36

fratilor si surorilor aveti grija la siteuri despre combaterea ridurilor pe engleza maghiara romana si altele pentru ca avem un monstru care falsifica si in loc sa-ti treaca ridurile te alegi cu altele .ATENTIE LA RIDURI

Reply

38 asy March 14, 2009 at 12:09

MUTATE eu plec mi-am vadut tot ce aveam adica un kkt de masina am terminat actele si plec in 2 saptamani , UNDE?? AUSTRALIA cu cat mia departe cu atat mai bine zic va pupat

Reply

39 Da March 17, 2009 at 14:01

Sper ca in engleza scrii mai bine ca in romana, ca altfel o sa mulgi vaca in Melborune-triaj.

Reply

40 Da March 17, 2009 at 14:02

Melbourne. Un tantar… :d

Reply

41 Bolovanul March 25, 2009 at 11:04

Ai plecat si tot vinitura o sa fi toata viata si copilul tau poate a treia generatie. Cam asta te asteapta dincolo.
Da Romania este o tara de cacat!

Reply

42 Mari March 28, 2009 at 17:34

Sunt de 10ani plecata din tara dar atat de mult mi-as dori sa ma reantorc iarasi.Problema este ca tot ce ti-ai dori sa faci acasa nu poti ca nu te lasa altii esti tot timpul impiedicat sa faci ceva.Toti care vor sa plece nici nu-si dau seama cat e de greu printre straini si pe deasupra sa nu stii nici limba. Oricat de bogat ai fi ,fericit nu esti (de multe ori traiesc din amintiri ce bine si frumos a fost de sarbatori ,in concediu la mare…etc).Pacat de romania,ca este locuita de o populatie nepoliticoasa,oriunde te duci in Restaurant ,Peco,,,etc vorbesc cu tine de parca ai furat ceva. pacat!!!de tara mea!Va salut!Si nu uitati in strainatate sau terminat cainii cu colaci in coada!

Reply

43 PAULIAN April 7, 2009 at 18:30

Ca bine zici pruncule, bine ar fi ca ROMANIA sa fie o tara de cacat, adica cu mot care are ALTITUDINE si ATITUDINE.
Din nefericire ROMANIA este o tara de cacat stricat respectiv o diaree, suntem pe maro.
P.S.: Daca surprind un hot in casa si il retin la o cafea si un pahar de vin risc un pripon preventiv de 29 de zile pentru sechestrare de persoana?

Reply

44 catalin September 13, 2009 at 00:20

Dinpacate si eu am aceeasi parere despre romania. Muncesc, platesc taxe, in mare parte sunt un om cinstit. In romania se fura, nu conteaza ce pentru ca aproape tot se fura. Ar fi mai simplu sa spun ce nu se fura. Lucrez si eu ca sofer, un coleg de-al meu a fost furat din mers la iesire din Voluntari. Am aflat de la cineva din cadrul jandarmeriei ca exista un clan in Sinesti – Ilfov care face asta. Deci se stie ca se fura dar nimeni nu face nimic, noi stim ca suntem furati si iar nu facem nimic. Poate o sa fiu criticat si o sa fiu considerat nebun pentru ceea ce zic dar daca s-ar aplica si metoda lui Vlad Tepes care a dat rezultat eu garantezca infractionalitatea ar scadea de cel putin 20 de ori in 3 – 4 ani, am scapa de cei ce nu produc absolut nimic, traiesc de pe urma noastra. Metoda lui pare barbara dar cum spunea “Pavel Puiut” in filmul Filantropica: “da,dar ale mele au un avantaj, se vand”. Consider ca oricine merita 2 sanse, ai talharit a 3-a oara esti irecuperabil si nu meriti sa traiesti sau ar mai fi o metoda. Ceadin filmul “escape from Absolom”, ii expulzam pe o insula unde pot face absolut ce vor cu conditia sa nu paraseasca insula. Pentru teroristi in caxurile in care nu exista nici un dubiu as introduce moartea prin tortuta … suna cam barbar dar nu este. Teroristii lupta pentru o cauza, nu se tem de moarte, dardaca si-ar vedea un camarad agonizand in chinuri si un medic langa el caresa ii faca transfuzii de sange sa reziste macar cateva zile va garantez ca 2 treimi din terorismul mondial ar disparea. Daca l-as prinde pe unul ca imi fura din camion sau din masina, locuinta si eu l-as omora si politia mi-ar multumi pentru asta, mi-ar multumica am facut un bine societatii si i-am scapat de niste lichele atunci infractorii ar vedea ca statutul de infractor te scoate in afara drepturilor unui om sigur situatia s-ar schimba. Daca ar mai fi trait Vlad Tepes ai avea curaj sa lasi in masina valiza plina cu bani iar intr-o saptamana tot acolo ar fi. Regret ca spun asta, regret ca sunt om, ca sunt roman, regret ca exist si trebuie sa traiesc cu statutul de “om”.

Reply

45 catalin September 13, 2009 at 00:21

scuzati faza cu space-ul dar face tastatura figuri

Reply

46 gicadelascularie September 15, 2009 at 08:03

Dilema lu gica:Daca suntem un popor asa de grozav si de minunat de ce avem numai conducatori de cacat?

Reply

47 dadu September 27, 2009 at 14:39

puta…fa ceva tata,pleaca,leagate de poarta parlamentului…vrei sa ne plangem totii? nu ai atata spatiu pe blog. hai ce naiba nu mai da din gura si fa ceva…
alfel stai si:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((

Reply

48 Nicu October 11, 2009 at 17:37

Nu mai sta pe ganduri .Ai 23 ani, ai toata viata inainte .PLEACA DIN rromania daca nu vrei sa ajungi la 40 de ani si sa constati ca in tara asta de cacat nu ai nici un viitor.

Reply

49 OLD MAN October 17, 2009 at 20:54

>:p FRUNTEA SUS NU MAI FUGITI IN AFARA EU CEL PUTIN SUNT SATUL VREAU RAZBOI !!!! INPOTRIVA LA TOATA NESIMTENIA LA TOT CE E DE CACAT !!!!!

Reply

50 antiromanulll February 15, 2010 at 02:30

romania este cel maai mare jeg
sa de adumnezeu sa fie blestemata toata viata tara asta nemernica fututi cristul si pastele ei de tara nenoroita comunista handicapata sami suga pula bagamiash pula in tara asta din lumea atreioa comunista sugatoare de pula bagamiashhh pula in rasa mortilor masiii

Reply

51 antiromanulll February 15, 2010 at 02:31

sunt cel mai mare antiroman de pe glob.. urasc mortii masii de tara counistaaa.. sunt cel mai antiroman dintre romani ever fucking everrrr…. este o jigodie penalaaaa… sugemair pula de muie

Reply

52 antiromanulll February 15, 2010 at 02:31

ba tara asta e blestemata futo in gura de tara muista sugatoatre de pulaaa.. tara din lumea saracieiiii.. saracilor … tara pulii plina de gunoiii in pulaaa

Reply

53 antiromanulll February 15, 2010 at 02:32

ma urasc gunoiul asta din tot sufletul si cu toata patimaaa jegul asta penal m-a pus in adeversitate maximaaaaa

Reply

54 antiromanulll February 15, 2010 at 02:32

abia acum incepe stricarea imaginii romaniei la maximuuummm

Reply

55 Razvan March 2, 2010 at 15:31

Nu stiu ce sa zic…vad ca uni dintre voi se dau patrioti alti vor sa fuga…penibil. in primul rand daca ne uitam putin in urma tot timpul am fost la coada vacii..impacativa cu adevarul. da sunt si foarte multi oameni extrem de inteligenti si au fost. va sfatuiesc sa cautati contributiile romanilor in stiinta arta orice. avem si noi multe inventii uimitoare. avem premii Nobel. Dar nu prea stie nimeni de ele. Mai fain e sa asculti manele intr-o masina la a n mana. Am citit un comment mai inainte a unui cretin ce zicea ca Antonesc a fost curva pentru ca a intors armele in potriva nemtilor si ca din cauzza lui am intrat in razboi. Tocmai idioti ca asta care scriu commenturi de genul asta sunt problema. Pentru informatia voastra am intrat in razboi pentru a ne recupera teritoriile furate din tara noastra cand a fost condusa de cate partide. Antonescu ne-a adus mandrie si ne-a invatat sa tinem capul sus. Curvele de comunisti si tarfulita de rege Mihai l-au inlaturat in 1944 si s-au alaturat rusilor. cand veti baga in cap ca 90% din populatia tarii sunt cretini fara bun simt. tot timpul dati vina pe unguri tigani etc. uitati va la voi. Comparati Ungaria cu Romania daca aveti curajul. Nu zic ca trebuie sa vorbeasca ungureste la noi in tara asta s-ar putea rezolva cu violenta:d . Si tiganii sunt problema noastra dar tot uni dintre noi ii idolatrizeaza. ar trebui inchisi in lagare si pusi la munca. dati-va seama ce tara am construi pe spatele lor ;). pedeapsa cu moartea ar trebui introdusa. Ganditi-va doar cati bani intra intr-o puscarie pe luna…bani pe care noi ii dam. nu mai bine pentru infractiuni minore ii dai munca fortata iar pentru ceva putin mai grav moarte. ai elibera niste bani. foarte multi. cel mai bine ne-ar fi sa fim condusi de un singur om. asa a fost cel mai bine tot timpul. romanul daca nu e condus cu biciul nu poate face ceva bun. deschideti ochi cititi manuale de istorie si veti vedea ca e adevarat. traim intr-o tara ce promoveaza coruptia, prostia, lipsa de bun simt si tot ce e mai rau. valorile sunt marginalizate iar in fatza apar cati reterdati ca Becali, Basescu, EBA, monica columbeanu, indigo si multi alti care ne fac sa mergem in vest cu capul in pamant. Si vina e a noastra pentru ca nu iesim in strada ca in 89. Lucrurile nu vor fi mai bune nici peste 100 de ani daca nu facem asta. politicieni trebuie dati jos caci nu ei sunt statul…NOI SUNTEM STATUL.

Reply

56 daniel March 12, 2010 at 21:37

TARA DE CACAT ( cu toate sinonimele de rigoare, atasate )

Reply

57 diaspora April 1, 2010 at 00:07

traiesc si eu de vreo 4 ani in alta tara si ma alatur celor ce sustin ca plecarea nu e o soluie, recunosc ca am plecat pt ca nu mai puteam suporta, strainatatea e un vis, pe care ni_l dorim cand suntem in tara, aici e o realitate si n corespunde visului, ideea e ca tot ceau castigat alte natiuni in materie de educatie, civilizatie, calitatea vietii ne place, am ales facilitatea, insa totul a fost obtinut de ei cu lupta! trebuie sa ramanem si sa revenim in tara noastra si sa reactionam adica sa ne facem o viata frumoasa, ca avem tot ce ne trebuie, e nevoie de vointa, organizare si iesit in strada, reactii, demonstratii, schimbat politicienii, ne trebuie forta si credinta ca putem si noi sa traim bine, e posibil!

Reply

58 crys April 19, 2010 at 15:02

Hm, de doi ani incerc sa ma descurc pe cont propriu, credeti-ma e mai greu ca inainte cand eram un simplu angajat, muncesc zi lumina pe sfert din salarul pe care il aveam o data, atatea dari si cheltuieli ca stau si ma intreb oare firma mea e a mea sau a statului iar eu sant o gasca care ma zbat ca sa nu cumva sa intarzi cu darile catre stat cac..-as pe el de stat si pe cei de-l conduc care nici macar nu stiu sa conjuge verbul “a fii”(vanghelistul din bucale)oare tabla inmultiri o stiu cacanari astia sau numara banii dupa grosimea teancului, cum dracu sa-ti fie drag de tara asta cand vezi ca e condusa de cei mai mari hoti si inculti(comunistu ala de Ceausescu pantofar cum era gandea de 20 de ori mai bine ca ei si isi iubea poporul de o suta de ori mai mult decat animalele astea), nu sant adeptul comunismului dar decat o democratie de cacat ca la noi unde statul te fura legal prefer sa invie daca nu Tepes macar tovarasu nicolae care cred eu ptr multi este sau va deveni un erou national. Prosti am fost noi ca i-am lasat sa-l omoare criminalii naibi ce sant acum ne omoara si pe noi rand pe rand. iubesc tara asta si romanul corect si cu bun simt, dar sincer nu-i condamn nici pe ceilalti care au uitat ce inseamna aceste lucruri am ajuns sa murim de foame daca santem corecti, desii muncim ca robii zi de zi.

Reply

59 lumi June 14, 2010 at 22:21

razvan!ai dreptate dar ce drecu, alea 15 premi nobel ale romaniei pt cultura,stiinta,istorie si ce mama dracului de inteligenta iti dau de mancare?pune-te la munca nu la intins mana si vezi doar cum iti trece cheful de ate gandi la magari!romani suntem romani murim…io sper sa nu mor cu burta goala ceea ce in romania in 2010 e inca posibil! pot sa pefer sa spal cacatul occidentalilor pt o viata decenta????

Reply

60 lumi June 14, 2010 at 22:23

sa ma intorc in tara mea??dupa 10 ani nu imi prea vine cheeful!sunt in romania 1 saptamana pe an si imi vine saa ma trag de par prin magazine sau prin posta unde toata lumea iti vorbeste cu curul!!cand te mai intorci acasa si esti bine????

Reply

61 Renate June 21, 2010 at 01:32

=)) deci ai spus o vorba buna. Poi cum poti spune tu ca Romania e de cacat cand vorbesti cum vorbesti.
Mai intai mam nascut in austria. Parintii mei is plecati de 20 de ani din Romania. Mereu ma mandream cu faptul ca sunt romanca. Dar de cand realizez si vad ce e in Romania defapt, ascund mereu ca sunt romanca. Si imi crapa obrazul cand ma duc in concediu , italia , spania , franta , anglia , … oriunde am fost cand aude lumea de acolo de Romani toti fug si se comporta strict altfel. Oare dece :))) :-j. Orice ai spune. Aici voi Romanii sunteti devina.

1.vad toti manelistii cu muzica pe telefon sau tipand dupa pizde la fiecare colt.
[ frumos limbaj romanule. Dece te deranjeaza ca umbla cu muzica pe telefon. Ar fii mai bine sa te deranjeze gropile pe strada pe care umbla iei cu muzica pe telefon 😉 ]

2.sunt satul sa vad cum ne calca ungurii in picioare in Romania, dar ne pun restrictii la ei in tara.
[ Crede ma, sunt sigura ca si ungurii is satuli de Romanii care au furat, au omorat au inselat etc. in ungaria. Si sincer respect ungurilor. Cum parasesti tara romaneasca si intrii in ungaria zici ca esti in alta lume. strazi bune. autostrazi. o capitala de minune… ]

Parerea mea este ca toti cautati gresala la alti. Da ar fii mai bine sa va uitatii intai la voi si sa schimbati ceva si dupa aia sa afirmezi lucrurile pe care leai spus.
Cu oricine vorbesc mereu aud , ” da romania asta ii de kakat. toti numa te fura “.
Da unu nu a facut nimika. Toti stati puturosi si asteptati sa va pice banii din cer. Si cand aud ca numa va plangeti si vai si of, iau razna.
Cand mergi in cluburi ii plin de fitze desii nu au ce manca acasa. Toti mergeti la facultate :)) da habar nu aveti ce invatati acolo. dece toate astea? Romanii care is plecati prin franta , italia , spania , etc. dece fac atatea prostii ? dece nu face un italian. un francez ? dece Romanul ?
Mereu imi pun intrebarea asta. Si cel mai mare pacat e , ca Romania este o tara f frumoasa da distrusa de voi oamenilor.

Nu o spun din rautate. Dar eu una am facut donatii la case de copii. Am chemat sa se curete cartierul in care sta bunica mea. si multe alte . Si ce crezi ca a fost? dupa un scurt timp ce mam intors inapoi toate au fost distruse. scrise. :-j
si vrei sa imi spui ca Politicenii is devina ?

NORMAL ca sunt si mici exceptii dar in cazul tau as zice sa nu fii asa obosit la 23 de ani si sa pui mana si sa faci ceva.
scuze daca nu mam exprimat corect dar nu am facut scoala in romania
schimbati-va o data mentalitatea.

Reply

62 xxskulls July 6, 2010 at 10:00

1-Ai facut ce ai facut pentru ca ai bani si ca orice Ipocrit arunci un leu si te dai Sfantu X
2-Nu inteleg la ce ‘mici exceptii’ te referi politicieni sau restul?
Daca la politicieni…atunci tin sa te contrazic:
nu exista exceptii toti fura pe rupte
P.S.-Voi ‘binefacatorii’ mai bine v-ati gandi sa sprijiniti o miscare contra comunismului actual din romania decat sa-i aruncati in vant

Reply

63 Muie Base August 3, 2010 at 14:39

sa ma pish pe romania si pe toti muisti din parlament q ma doaren pula q sunt in State si aklo raman si voi o sa muriti de foame :)) sa ma pish p toate ciorile spurcate…qre se dau interlopi…sa ma suga d pula tocmai din state=))

Reply

64 Anonim August 8, 2010 at 15:50

De curând s-a luat apa deoarece au vrut sa monteze ceva nou, lucrările trebuind sa țină 1 zi….care defapt au ținut 3. După 2 zile a fost o furtuna de cinci minute…ghici ce! Acea piesa noua a fost avariata, reparatiile având sa tina trei zile… Trei zile fără apa? Ceva normal tinand cont ca la oraș se ia apa de doua-trei ori pe luna. Am trăit un an in străinătate, o tara de mărimea unui judet. O strabatem toată in jur de 45 min pentru ca acea tara, aproximativ de mărimea județului Bacău, avea mai multe autostrăzi decât o sa avem noi in următorul secol (fără exagerare). La ei cum se poate sa nu fie gropi in asfalt? Cum se face ca nu am rămas o singura data fără apa, curent sau gaze?

Alta chestiune: dacă vreau sa cumpăr un anumit produs de CALIITATE (un catamaran de ex.) îl cumpăr la jumatate de preț din afara țării prin intermediul internetului cu tot cu transport pe când in tara l-as cumpara la preț dublu? Doar nu importam produse atom cu atom, doar asa explicandu-se creșterea de preț. 

Cineva a spus ca cei care credem ca ne meritam soarta gresim. Cum gresim? Dacă la fiecare 4 ani votam pe cineva după care ne plangem ca ce greșeală am făcut, iar după ce trec încă patru ani mai votam încă odată tot pe aceeași persoana? Interesant este ca pe oricine votam tot același lucru este. Pe scurt nu avem ce vota. Astept ziua in care fiica lui Basescu, Elena Toxina Botulinică, va ajunge președintele țării, sa-i uram “succesuri” si sper ca lumea o sa vrea sa “vorbesc” cu ea.

Da, in tara sunt câteva persoane inteligente dar câte din ele au rămas in tara sau vor sa rămână in tara? Iar cei care rămân in tara au un trai la fel de bun comparativ cu cei care pleacă? 

Educația si inteligenta merg mana in mana. Sa vorbim despre educație atunci……………………………..este greu sa porți o conversatie având ca subiect ceva aproape inexistent. Îmi aduc aminte cum era la liceu acum 7 ani, după ce se suna de intrare  intram toți in clasa si după o întârziere de 5-10 minute se deschide usa si doi ochi se uita atent in clasa pentru 5 secunde după care intra fără sa salute se aseaza si începe a latra: Cine a deschis geamul? De ce nu sunt aliniate bancile? De ce nu ati rupt creta? si o mulțime de alte asemenea întrebări. Ce chef sa mai ai de făcut ore când majoritatea profesorilor incep ora latrand? Nu mă intelegeti greșit, nu toți profesorii sunt la fel, in general cei tinerei sunt de treaba dar nu sunt prea mulți profesori tineri. Sa vorbim si despre temele pentru acasă. Profesorul meu de matematica ne dădea ca tema de rezolvat pagini întregi din culegere, nu exercitii ci pagini care daca ai fi încercat sa le faci pe toate ai pierde cel putin 2-3 ore. Plus o ora doua pentru tema de la româna, încă 3 ore de învățat la istorie-geografie sau biologie-chimie (care vin mereu in perechi) încă 4 ore de învățat la matematica si româna, si tot ce mai poți face după asta e sa te culci. A doua zi încă 6 ore de școala si iar teme si tot asa 4-5 zile pe săptămâna. Bineinteles studenții nu prea învață decât pentru nota nu pentru sine, căci la final oricum uiti 85% din tot ce ai învățat sau ar trebui sa fi învățat. 
Cum se face ca in alte tari ai maxim 10 obiecte de stduiat la liceu iar in Romania 15? La liceu am fost nevoit sa spun de ce îmi place tara mea. Ca răspuns am prezentat păreri pro si contra, părerile contra fiind mult mai numeroase. Doamna profesoara m-a întrebat de ce am o părere asa de pesimista despre tara, iar eu am întrebat-o de ce fac domnii profesori atât de multe greve? Ca atare mi-a scăzut nota de la 9 la 8 daca nu mă inseala memoria. Mai am foarte multe păreri despre învățământul românesc dar nu are rost sa le insir aici, la fel cum nu are rost sa postez acest comentariu pentu ca îmi este foarte, foarte greu sa cred ca cei care vor citi acest comentariu vor face ceva pentru a schimba situația actuala. Dar pe de alta parte e bine sa te descarci de astfel de gânduri. 

Mai are rost sa vorbim despre respectarea legilor? In principar legile rutiere? Care poate exista dar nu am de unde sa știu. Poate daca nu ar fii o caruta la fiecare km de drum european si daca nu ar mai bloca cinci cai traficul as crede ca exista legi. In ultima luna, un drum aflat lângă un câmp este blocat de cinci cai aproape in fiecare zi, am făcut si poze si le-am trimis la anumite persoane care, aparent, fac parte din ceva numit “Poliția Rutieră”. Nu are rost sa mai spun ca efectul a fost nul. Poate ca pana la urma sunt legi dar daca nu poți lua șpagă… 

Cu acest comentariu nu vreau sa sperii turiștii, pentru ca Romania poate fii frumoasa daca știi unde sa cauti si daca nu ai de gând sa traiesti in ea ( exceptand politicienii cu mașini scumpe dar care nu s-ar obosi sa repare drumurile pentru a avea unde conduce acele mașini).

Va las pe voi sa trageti concluziile.

Sa traiti bine!

Reply

65 gicadelascularie September 5, 2010 at 09:33

Fruntea sus si ochii la usa.Emigrati care incotro!Ala care acum cateva luni a snopit o fata de politist in bataie nu a patit absolut nimic si azinoapte a bagat un politist in coma.Deci plecati cat mai repede din cacatul asta de bantustan numit Romanika si care nu are ce cauta in Europ/

Reply

66 un alt roman October 13, 2010 at 11:26

Singurele lucruri pentru care nu as renunta la cetatenia romana sunt frumusetile patriei noastre. Romania este tara de cacat doar daca facem referire la poprul care traieste in acest spatiu(care apropo in ultimii 10-15 ani defriseaza tot mai mult, seaca apele de fauna, aduce gunoi acolo unde era curat). Un popor autodistructiv. N-are rost sa mai spun eu aici, ca doar orice roman stie la ce ma refer. Problema tinerilor este ca se lovesc in permanenta de cei in varsta, cei cu mentalitati comuniste, neschimbate, cei plini de prejudecati. Cei in varsta ii distrug pe cei tineri in aceasta tara, unde celor tineri li se spune sa taca din gura, ca “cel mai in varsta stie mai bine”, eventual zice ca stie atat de bine ceea ce stie, incat ii spune tanarului(sau cel putin ar fi in stare sa-i spuna, daca tanarul il lasa [-x[-x[-x ) ce este “cel mai bine pentru el”, ceva de genul “lasa tinere, stai aici si mori cu noi in mocirla noastra”, atunci cand il vede pe tanar ca “wants to break free”.
Stiu ca ceea ce traim aici cu totii nu este viata, am 30 de ani am trecut prin multe, iar la 23 de ani(cum spune si initiatorul acestui blog, deci subscriu) eram deja satul de viata. Pot spune cu mana pe inima ca Romania DE ASTAZI este tara care distruge vieti(poate or fi si altele, dar nu ma intereseaza), simt ca ma irosesc aici, ca nimeni nu da doi bani pe mine, ca nu valorez nimic, ca merit mai mult, iar daca vreau sa arat ca pot mai mult(desi pot mult-mult mai mult), “ceilalti” imi sar in carca si mai mai ca nu spun “stai aici cu noi in mocirla, cum indraznesti sa te ridici din cacao?”. Problema tiganilor? Un mister pentru mine………. cum de nu reuseste nimeni sa-i educe…pentru ca nu se lasa educati???…??? Sa zic despre ideea aceea ca sunt denumiti “subspecie”?…as da deja in rasism si iar nu e bine…deci cum e mai bine, oameni buni?
Eu nu am copii pentru ca Romania consider ca nu este un loc in care copilul sa mi se dezvolte sanatos la cap. Nici eu nu stau prea bine cu mansarda, recunosc…de la prea mult trait in tara asta. Cum o dai, ca dracu vine!!! 😐
A TRAI IN TARA ASTA NU SE MAI NUMESTE “A TRAI”, CI CU MANA PE INIMA SPUN CA SE NUMESTE “M-U-C-E-N-I-C-I-E” FRATILOR!!!!!

Reply

67 catalin October 14, 2010 at 07:56

eu am 26 de ani. Locuiesc in Romania din prima zi. Am o mica afacere care imi permite sa calatoresc foarte mult in europa. Eu nu reusesc sa vad frumusetile Romaniei. Avem si noi 100 km de mare care e vai de steaua iei (si plus ca este o mare banala cu plaje banale, nu are nimic de aratat), avem niste multi frumosi intr-adevar dar ma repet, nimic deosebit, nimic iesit din comun. Ne mai laudam si noi cu delta dar sincer nici asta nu m-a dat pe spate. Spre exemplu franta, italia si austria au niste multi mult mai frumosi, mai inalti si cum vrem noi sa-i spunem. Ceva deosebit intr-adevar. Referitor la mare sau oceane, franta are iesire si la mare si la ocean, cred ca sunt undeva pe la 2000 km de tarm, italia iar are 2000 – 3000 km de tarm daca nu si mai mult. Am fost in Franta, am fost pe Coasta de Azur, ceva deosebit intr-adevar, apa e “azurie” la culoare, probabil de aici vine numele de “coasta de Azur”. Am fost si la ocean si tot ceva deosebit, superb intr-adevar. in italia am trecut noaptea, nu prea am avut ce sa vad. Acum sa vorbim de arhitectura. Romania: case mari si “chicioase”, facute cu prost gust si grandomanie. Daca mai punem si un semn de euro sau dolar ne aratam pozitia sociala (in cultura romanilor). Bucurestiul: un oras absolut banal care nu are nimic de aratat, nu are arhitectura nu are nimic, exceptie facand cateva cladiri. Celelalte mari orase ale Romaniei corespund in mare parte descrierii.
Italia: Roma, Napoli, Milano, Torino (numai pe astea le-am tranzitat – doar le-am tranzitat si am avut ce vedea), arhitectura, identitate si tot ce vrei.
Franta: Paris, e un oras frumos, nu mi-ar place sa locuiesc acolo, este prea aglomerat dar e un oras frumos care merita vizitat. Si celelalte mari orase sunt frumoase, mult mai frumoase ca cele din Romania insa nu m-au impresionat in mode deosebit.
Olanda: O tara frumoasa, majoritatea oamenilor stau la casa nu la bloc (exceptand marile orase), are foarte multe paduri, casele sunt simple si facute cu bun gust, nu exista garduri (la noi trebuie sa fie de 3 metri), nu exista gratii la geam (noaptea inchis niste obloane sau rulouri din lemn, probabil au sisteme de alarma ca doar nu sunt sfinti).
Am vazut de altfel si alte tari precum Elvetia, Slovacia, Cehia, Polonia, Ungaria, Luxemburg.
Sincer imi doresc din toata inima sa parasesc romania, e o tara de kkt, suntem in mare parte oameni de kkt.
Daca vreti sa vedeti poze facute de mine intrati pe http://www.catalinoprescu.lx.ro Sunt poze facute acum vreo 2 ani. Am unele mai recente dar nu am reusit sa le pun inca pe site. Majoritatea sunt facute din masina si cu un aparat ieftin + telefon mobil asa ca nu va asteptati la cine stie ce calitate.

Reply

68 InstantClean October 23, 2010 at 18:10

da ai dreptate, am fost in europa si un US iar de fiecare data cand ma enervez,spun…” nu mai pot, vreau sa plec”.Inca mai stau pe ganduri daca sa fac pasul sau nu.

Reply

69 Kanguru January 21, 2011 at 07:40

Ma baieti, eu am trait 33 de ani in comunism, 12 ani in regimurile “…escu” de nu sa-ntamplat mai nimic si de 9 ani zburd prin Australia unde se traieste al naibii de bine. In 9 ani am realizat ce n-am realizat in jumatate din viata mea in tara aia de “cacao” (nu vreau sa fiu prea dur). Cei ce aveti “balls”, o specialitate ceva, veniti la nenea aici sa bem o bere pe malul oceanului.
Va pup si va doresc sanatate maxima si succes in viata!

Reply

70 WoShiGaga June 3, 2011 at 11:15

Oameni saraci cu duhul sunt peste tot si oameni de exceptie sau cel putin responsabili si seriosi la fel. Oriunde se coruptie, la anumite niveluri, da mai rar ca aici. 50 de miliarde!!! de euro spaga in portul Constanta in 20 de ani – asta e realmente cras, da balcanicu tipic (adica retardat si mandru de el) zice: aaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeee plllllllllllll meea, eu sunt smecher- ce imi pasa de retardatii din UE, pl mea, ce pl mea mai da-va-n pl mea. Atat stie, atat zice si el… Cam cate se pot face cu banii astia, va puteti gandi, eu ma pierd pe la 10 miliarde, cate cai ferate, pensii, autostrazi, strazi… mai bine nu va ganditi. Nu credeam sa ajung sa vad oameni murind pe trecerea de pietoni… da, ce sa ne mai mire. In occident daca merge careva cu bicicleta si opreste la stop in fata unei masini, pai sta masina si bicicleta pana se face verde si se pleaca apoi ordonat.
Unde in occident vezi hartii in curti la universitati si studenti fumand pe coridoare si mizeria din caminele de aici?
Unde in vest e atmosfera de rahat din cluburile romanesti – doar izolat, poate, unde te duci cu trei insi ca sa fii sigur ca iti iese o bataie, nu ca sa te distrezi.

Cam atat… ete… tutu… papa.

Reply

71 Drack June 14, 2011 at 16:37

Gata frate.. eu ies si le dau foc … sunt din Craiova.. eu ies sa le dau foc.. sa ii omor da pot singur? am 21 de ani si crede-ma ca sunt mai obosit ca tine… Eu ies frate … care iese cu mn sa le dam foc? si sa ii omoram? Cred ca nici unu va ascundeti sub pat.. ca vine garda si ne bate… hai sa fim seriosi…

Reply

72 Drack June 14, 2011 at 16:40

Adevarul este ca romanul se complace in jeg si cacat.. infine.. nu mai comentez ca ma enervez……

Reply

73 crys33 June 15, 2011 at 01:32

mai fratilor, si mie mi-e sila de ce se intampla in romania si nu de tara efectiv, dar democratic putem rezolva foarte usor problema fara sa iesim in strada, sa ne injuram si sa spargem totul, ca doar santem un stat democratic ce naiba insa ma intreb cati din voi ati fost la vot?se apropie noi alegeri, iar va veti plange ca nu aveti cu cine vota, omule drag implicate, cauta un candidat potrivit si sustine-l fa-l cunoscut ptr ca, cat mai multa lume sa-l sprijine doar printr-un numar foarte mare de sustinatori putem sa-i dam deoparte legal, democratic si corect si fara victime, vor fi batuti cu proprile lor arme, mie mie sila de multe ori de faptul ca macar bunul simt sa-ti faci datoria fata de tine mergand la vot e prea mult santeti prea comozi, vreti sa primiti fara sa miscati un deget, comunismul a disparut dragilor nu mai primiti nada pe djaba, eu m-am inplicat acum trei ani si nu sant singur am doi amici de aprox 28 ani consilieri intr-o comuna maricica de pe langa timisoara, si va promit ca la anul vom fi mai multi dar avem nevoie la nivel de tara de voi nu doar local, ptr ca aici ne descurcam insa cu o floare nu faci clar primavara, e totusi o scantee cred de dezmeticire, sper sa intelegeti ca e cea mai simpla cale dar e foarte rara din 4-4 ani. Sa avem curajul sa-i infruntam ptr ca nu stapanesc “armele” mai bine ca noi unii chiar nu stiu nici macar sa vorbeasca, au doar avantajul financiar pe care si l-au creat datorita nepasarii noastre ii putem invinge doar fiind uniti si nu cu sepe, furci etc ci cu tupeu, diplomatie, lege. nu am sa spun partidul la care sant inplicat ptr ca eu nu vreau sa fiu ales pentru ca va cer asta eu vreau sa alegeti voi ce vreti dar sa mergeti la vot, si credeti-ma daca faceti asta deja m-ati ales:)

Reply

74 WoShiGaga June 23, 2011 at 15:45

Crys – vrei sa invingi guvernarea? :-))))) Asta nu decidem noi. Cred ca e derizoriu, amice, invinge-te pe tine si e destul. 😉 Si cu cine ai vrea sa ii schimbi – cu altii la fel?

Reply

75 crys33 June 24, 2011 at 11:45

gaga – aceeasi mentalitate o aveti toti de aceeea se intampla ce se intampla “NU PUTEM FACE NIMIC!, NE COMPLACEM IN DERIZORIU” de ce sa susti o schimbare? mai bine pune-i bete in roate si lui ca doar ne place situatia asta nu? eu nu vreau sa inving guvernarea de unul singur clar, dar vreau sa o facem inpreuna si sa nu ne mai plangem ca ne e greu fara a misca un deget macar. La naiba mai bine plecam afara printre straini decat sa indreptam aceasta tara care cred ca, ca si natie daca lucrurile vor ramane asa e pe cale de disparitie. apropos eu m-am invins pe mine in momentul in care m-am nascut, in rest voi invinge doar pe altii care nu merita statutul pe care il au. Toate cele bune.

Reply

76 alexandrescu June 24, 2011 at 12:21

in final ideea care era? sustinand o schimbare! ce vrei sa spui cu asta?schimbare in ce?tu crezi ca potzi schimba ceva in tara asta de cacat, ma bucur pentru optimismul tau derizoriu, si plin de sperantze dezamagitoare………..in primavara anului 1990 asfaltul inca era plin de sange,de atunci pina in ziua de azi cine a incercat sa schimbe ceva??? estimate blogger’ vorbele de curaj patriotic,de salvarea tarii, nu folosesc absolut pentru nimeni..populatia continua sa sufere( cred ca s_au obisnuit:(…. sant peste un milion de persoane daca nu ma insel care nu au buletine de identitate pentru ca nu au locuintza…. CE CACAT VREI SA TU SCHIMBI!!! MOR DE CURIOSITATE …. IMI ESTE SCARBA DE TZARA ASTA DE CACAT…….

Reply

77 Eusebiu Blindu August 23, 2011 at 10:18

he he. groaznica tzara, groaznic oras. postu e de acu 5 ani. s-a mai schimbat ceva?

Reply

78 SameWoShiGaga September 8, 2011 at 13:44

Catre Antiromanskij:

Daca chiar era Romania o tara comunista macar puteam avea incredere mai mare in politie, era ceva mai multa ordine pe strazi, era adica mai ca in China, unde tocmai am fost pentru scurt timp. Sa nu mai zic ca la ei zonele verzi chiar sunt verzi, mai verzi ca pe strada Emil Racovita din cartierul Berceni.
Nu e o tara comunista, dar nici capitalista (inca). E un haos unde, in aparenta (asta e senzatia mea cel putin cand ma intorc dintr-un lung voiaj) totul e relativ normal. Sunt si contexte care se dezvolta, cu si conduse de oameni interesanti, dar putine si in restul contextelor, pentru a te adapta si simti bine (nu doar integra si survive, atentie) trebuie de regula sa ai o mentalitate preponderent balcanica. Daca esti un om serios, punctual, decent, cu simtul umorului, e bine ori sa incerci sa cauti contextul de acest gen in care sa te dezvolti, chiar daca asta va insemna sa roiu in alta tara. Viata noastra e una si e destul cat sa nuo traim mediocru.

Reply

79 transilvan February 22, 2012 at 19:17

M-am distrat teribil sa citesc toate ineptiile si frustrarile postate. Nu va faceti probleme, dupa ce plecati toti vidanjorii de pe aici ( ca numai de cacat pomeniti) promitem cei care ramanem sa introducem viza obligatorie pentru intrarea in tara. Asa scapam de toti tziganii, inadaptatii, cei care cred ca balcanic inseamna ceva urat, semidoctii si putorile care deja TV-ul i-a dresat. Arata televiziunea osul (mizerie, promiscuitate, hotie, de parca afara nu ar fi destula) hop porneste corul latratorilor. Sunt oameni fara locuita? Pai mergeti in New-York, periferiile magrebiene din Paris, etc..,sa vedeti acolo. Va plangeti pentru ca NU SUNTETI IN STARE SA FACETI NIMIC. Aveti dreptate, pentru voi aici e iadul, asteptam cu nerabdare sa plecati. Poate devin mai vizuali pentru televiziuni si plangaciosi si cei care chiar muncesc si au realizat ceva, cei carora le pasa si de cei de langa ei, cei care mai fac parte din poporul roman nu din populatia Romaniei, cei care refuza sa accepte dejectiile aruncate pe posturile TV de tot soiul de “analisti” cu certe probleme psihice. Drum bun. PS. Nu o sa ne fie dor de voi 🙁

Reply

80 gogu February 22, 2012 at 19:58

E aproape clar bai transilvan ce-i cu tine, am cunoscut multi ca tine.Ori esti inscris la tineretul pdl-ist si fan de al lui keombe ori e tactu rege al asfaltului ,prieten cu toti hotii care au condus pana acum haznaua asta.

Reply

81 Vali June 17, 2012 at 22:10

Doamne,cât de proști sunt unii..se vede că v-ați uitat prea mult la tembelizor,în special la Antena3..V-au manipulat ăia pe bandă rulantă..
Pe alt blog,zicea unul că numai idioții sunt patrioți..Adică dacă îți iubești și respecți țara ești idiot?Chiar și în Biblie se spune că trebuie să-ți respecți părinții,familia,țara..chiar am ajuns o adunătură de câini fără suflet?
CUM DRACU SĂ SPUI CĂ PATRIOT= IDIOT?PĂI ȘI GRECII,ȘI BULGARII SUNT PATRIOȚI,ADICĂ ÎȘI IUBESC ȚARA..oARE OR FI IDIOȚI PENTRU ASTA?
Poate că România e de căcat,fiindcă dacă nu era,niciun bozgor sau țigan nu și-ar fi permis să spună că se pișă pe România,că-și bagă pula-n ea de țară sau că România e de căcat.
Duceți-vă voi în Bulgaria și strigați în gura mare că Bulgaria e de căcat, că s-ar putea să vă linșeze ăia..
România e o țară superbă,de căcat e UCRAINA,BULGARIA,UNGARIA,CIPRU,MALTA..țări urâte,aride(unele),fără peisaje..
Nu vă mai denigrați țara,n-o mai renegați..
România e o țară bogată,frumoasă,din păcate e locuită de d-ăștia ca voi..Pentru că nu România e de căcat,ci voi,care spuneți că România e de căcat..sunteți penibili,altceva n-aveți de făcut decât să vă plângeți că țara asta-i de căcat?Dar plecați dracului în străinătate,în CONGO,SOMALIA,india,BURKINA FASO sau unde vă place vouă și nu e de căcat și am terminat discuția..deși mă tem că toți cei care înjură țara aici sunt niște nepoți,fii de comuniști,securiști,țărani parveniți, antiromâni,oameni fără patrie,fără țară natală,deci bozgori, sau țigani..oameni care nu țin la țara asta..
puteți să mă înjurați,nu mă consider patriot,însă îmi iubesc țara.

Reply

82 lolo September 10, 2012 at 19:18

E o taraa de cacat intr-o lume de rahat!

Reply

83 unu June 18, 2014 at 09:16

Nici acum in iunie 2014 nu s-a schimbat nimic si tot n-am bani sa plec din tara p*lii mele/noastre. Si nici clima nu mai tine cu noi. nu mai vine odata bomba aia!

Reply

84 nu conteaza August 9, 2014 at 21:24

Mai baiatule,Romania nu este de cacat,ci voi care traiti acolo suntei de cacat ca a ajuns cum a ajuns din cauza voastra mai cacatilor.

Reply

85 Alexa August 19, 2014 at 11:20

Dar mutati-va dragilor, nu va mai plangeti atata. Cei carora le place-n tara, sa ramana, cei carora nu le place, sa plece. Portile sunt deschise pentru toti, pana-n momentul in care ai intrat deja intr-o tara straina si pe fruntea ta scrie ca esti roman. Atunci nu ti se va mai deschide nici o poarta. Va rog sa plecati, raman eu cu joburile foarte bine platite in IT, cu apartamentul cumparat cu banii jos, cu muzica pe care pot s-o ascult pe youtube, ca in strainatate n-am acces mai deloc. Plecati cat mai repede, pentru ca eu ma intorc. Tara e tot ce-am avut de cand am fost mica, mi-a dat de toate. Nu mi-a lipsit nimic. N-as vrea ca niste oameni ca voi sa-si bata joc de tara. Sunt destui cocalari care fac asta. N-as vrea sa se mai adauge si altii, care sustin ca tara e de cacat.

Reply

86 florea November 19, 2014 at 15:48

Voi ati ales acesti tradatori de tara, occidentul doreste sa plecati toti romani din romania sa va dezradcineze sa ajungeti homosexsuali activi pentru pasivi lor in occident si femeile romance prostituate ieftine ,iar cei care vor gasi de munca vor primi jumatate din slariul autohtonului cealalta jumatate va fi oprita de stat pentru someri autohtoni si pentruhandicapati lor asta va asteapta sclavi secolului 21.

Reply

87 stef July 13, 2016 at 22:56

Te-am luat, eu m-am prins ca n-am nicio sansa in Romanistania de la vreo 20 de ani(acum am 35, si ce daca, tot cu parintii stau…nu vrei sa stii prin cate am trecut pana acum……), eram student pe atunci. Când le-am spus celor mai mari pe atunci decât mine cu 15-20 de ani de ceea ce simt eu ca va deveni România(un mare caca) mi-au zis ca “sunt mic”, ca ce stiu eu? Eu in schimb iti zic tie: Zi-le tata ca le zici bine !!! Noi romanii suntem mucenici in momentul de fata, e simplu ca bonjour ! Numai moartea ne poate aduce alinarea, pentru marea noastră majoritate. Nu am reusit sa mă capatuiesc, desi m-am îmbolnăvit de munca grea(fizica), desi am o facultate care ar fi trebuit sa îmi asigure un trai decent. Fugi de aici cat mai poti, altfel ai sa ajungi ca noi toti ceilalti…o masa amorfa.

Reply

88 Decebal October 6, 2016 at 10:42

Fratilor, treziti-va la (o alta) REALITATE!!!
Ca istoric va pot asigura ca marea majoritate a romanilor NU sunt urmasii Dacilor, Tracilor, Getilor etc. si nici ai Romanilor!!!
Romanii sunt in general de origine turco-turanica, romanii sunt Cumani (si Pecenegi si Uzi)!!! Un popor “de stepa care a migrat in Evul Mediu timpuriu din Asia Centrala Vestica pe aceste meleaguri! ISTORIA a fost falsificata, iar Istoria din manualele scolare este doar… spalare pe creier… alea-s baliverne.. cu Dacii si Romanii … ma ia criza de ras!… Le recomand multor “romanasi” sa se uite putin in oglinda si sa observe si acele trasaturi totalmente “extra-europene” si turcice, cumane… mai ales romancele … ca de-asta-s asa frumoase!…
Da, v-am spus Adevarul Adevarat: “Majoritatea romanilor sunt Cumani, Pecenegi si Uzi!!!” Si asta explica aproape tot: Barfa la romani, Vrajitoria, Minciuna, Infidelitatea, Mandria nejustificata, Primitivismul, lipsa civilizatiei etc etc lista asta este kilometrica… dar nu ma mai obosesc sa etalez aici toate aceste “calitati nationale cumane”… ganditi-va bine doar la capitolele Infrastructura si Bucatarie .. pai noi suntem Latinii dracului… asa Infrastructuri si Bucatarii (Mancare) au Italia, Spania, Portugalia, Franta??? Rusine noua!!! Lasati dracu’ povestile de doua parale si un zermacup !!! TREZITI-VA ODATA!!! Suntem, in general, o tara de Cumani… un fel de turci de stepa palavragii … desteptii planetei la poezii …discutii etc… dar in rest corespundem valorii urmatoarei cifre: 0 .
ROMANIA este CUMANIA !!!
Fratilor… cautati si harti medievale … cercetati putin si voi problema asta… si apoi veti intelege absolut tot ce se intampla aici!… Putini cunosc Adevarul Adevarat! Dar eu Adevar Sadea v-am grait! Trebuie doar sa va deschideti ochii mintii ! SI inchei cu formula: “BINE ATI VENIT IN CUMANIA!!!”
Salutari afabile! ,

Reply

89 Gabone October 12, 2016 at 10:04

1. România, ca teritoriu geografic este o țară O.K, românii sunt de căcat.
2. 100% de acord cu Decebal, românii sunt o ciudățenie rasială: un melanj de bulgari asiatici dar si bulgari slavi, cumani, uzi, pecenegi, tătari, țigani..o ciudățenie.
3. Toată lumea vorbeste de România interbelică, când leul era puternic si economia infloritoare, dar atunci existau conform recensământului din 1930 745.421 (4,13%) de germani si 728.115 (4,03%) de evrei

Reply

90 boga August 31, 2018 at 09:44

“România pe care o știu eu e distrusă, cam cum este casa din imaginea alaturată, iar noi suntem acel pod subred; scândurile care lipsesc sunt oamenii care au plecat in străinătate pentru o viață mai bună.” Mai pune că mai sunt oameni buni care trebuie să plece, dar nu ai ochi să îi vezi și pe aceia și să îi pui în valoare, doar atât zic!!!

Reply

{ 1 trackback }

Cancel reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: