moaaaa

by AvionarU on 16 April 2007

desi racit, mucos si cu febra, m-am hotarat sa fac un efort sa ies prin oras sambata seara, sa mai vad care e miscarea.

pe la 8 m-am strans cu un grup de prieteni la PuiDeUrs, sa mai punem tara la cale. eu am o impresie destul de proasta despre respectiva locatie, insa nu fac nazuri daca e vorba de adunat/vorbit intr-un grup. banuielile mele s-au confirmat: desi mancarea a fost acceptabila, servirea a fost cam de kkt. eh, asta e, important e ca ne-am simtit bine. dupa ore de discutii ni se pune pata sa jucam bowling, asa ca o luam la trap catre IDM/Texas, cele mai apropiate locatii. foarte mijto – in IDM piste libere dupa 3 AM iar in Texas nici o sansa pana dimineata. Ca sa nu mai zic de mesele de biliard, ca aveam numarul 176 si era de-abia la 102…asa ca in cele din urma ne hotaram sa spargem gasca si plec sa ma intalnesc cu alt grup de prieteni in Twice.

acolo alta nebunie, trenduri aiurea la maxim, nu puteam sa intru ca nu eram imbracat adecvat (si nu eram in trening de bachet…), dar ieseau niste specimene de-acolo de ziceai ca nu e adevarat. bp in el, oricum nu imi placea si cei cu care eram au facut un gest si nu m-au lasat sa ma duc acasa, au zis sa mergem toti in Gossip. si o sa mai calc prin Twice cand o zbura porcul, ca sunt satul de “badigarzi” cu 2 clase care nu stiu sa articuleze decat 2-3 propozitii standard. Gossip in schimb imi place pt ca e muzica buna si seamana oarecum cu discotecile pe unde imi faceam veacul cand eram mai “tanar”…

ajungem. acolo caterinca maxima, plin de minori. fitze de nivel mediu, am vazut locuri mai varza cu bashini mai multe pe metru patrat. sunt insotit de ghidul meu nocturn – Greger si proaspat cunoscuta Marie Jeanne. restul trupei vine un pic mai tarziu, dupa ce Groovey pescuieste din Twice pe iubirea vietzii lui. imi pare rau ca nu am fost la intalnirea de bloggeri , dar na, nu ma pot imparti in mai multe locuri deodata.

in club atmosfera ok, exceptand faptul ca suntem cam toti raciti praf. minorii danseaza, fumeaza iarba, unu’ aparent drogat se plimba electrocutat prin zona. femeile nu ceva de speriat, dar remarc cateva fete de o varsta cu pedeapsa (pt corupere de minori) care se misca mai ceva ca alea din videoclipurile lui Snoop Dogg. animatoarele pline de energie dar fara prea multa treaba cu ritmul. DJ-ul a facut niste seturi foarte bune si pe gustul meu, am aflat ca era cel mai bun din Romania sau ceva de genul asta.

toate bune pana cand a inceput sa ma ia febra, eram amortit de tot si imi pierise tot cheful tocmai cand incepuse Marie Jeanne sa se manifeste in toata splendoarea :) . noroc cu animalu’ care a venit montat din Twice cu fluturasul atarnat de el si a inceput sa arunce cu whisky in toti. atunci brusc mi-am revenit, da-i cu dansul si cu figurile, mai un ochi la buca de animatoare, mai la o minora, mai cate o schema de maxim talent cu Marie Jeanne, ce sa mai o nebunie. pe la 3 am constat cu suprindere ca majoritatea copiilor au plecat si s-a facut spatiu, era din ce in ce mai bine.

una peste alta, noaptea se duce incet incet. ca un om respectabil ce sunt, vreau la after hours, si cum Greger nu e tampit sa zica “nu”, ajungem in Silver. club mic, ingust, geamuri vopsite (sa nu vezi cand se face ziua :) ). mai mishculam un pic pe-acolo , apoi Mac si acasa. constat cu suprindere ca nu imi aduc aminte cand am plecat din Gossip, dar nu e mare paguba. doua paracetamoale si somn incepand cu 9:30.

concluzia: a iesit nesperat de bine avand in vedere conditiile initiale :) . astept urmatoarea ocazie.

{ 3 comments… read them below or add one }

1 my-secret-life April 17, 2007 at 9:19 am

apai ma bucur ca te-ai distrat. je e inca in refacere 😀

2 viezure April 18, 2007 at 5:52 pm

Wtf !? A plecat avionaru in concediu si si-a lasat inlocuitorul pe blog? Parca pe rsr era mai efervescent… trist.

3 AvionarU April 18, 2007 at 5:59 pm

mai are mah si omu probleme personale si la munca, nu pot sa mentin tonusul tot timpul. si e adevarat ca am scremut postul asta in doua zile, de-abia am scris…