voi pe ce lume traiti?!

by AvionarU on 1 December 2007

cand mi-a aratat Alex pagina asta am stiu din prima secunda ce voi gasi. am dat un click pe link doar ca sa imi confirm. este vorba de un site despre care mi se pare ca am auzit pe la TV (?!) si pe care nu am avut curiozitatea sa il verific pana acum. si bineinteles, e populat de foarte multe exemplare de mare talent si valoare care nu stiu cum sa debiteze mai multe prostii pe cm patrat de pagina. in frunte cu autoarea articolului studiat, o oarecare "Mihaela"…

si ce zice in minunatul articol – regulile de aur pe care trebuie sa le urmeze o femeie intr-o relatie, sa facem un pic de copy paste in caz ca au vreo admina destepta care sa dea ban, cum a facut pe celalalt site, despre care am scris mai demult aici (deh, femeile si IT-ul…:P ):

"- Simuleaza indiferenta. Se spune ca indiferenta atrage, asa ca de ce nu ai fi indiferenta cu el? De cele mai multe ori, daca te oferi pe tava unui barbat, interesul lui fata de tine va scadea. In schimb, daca esti indiferenta ii vei starni interesul mai mult si ii vei activa spiritul de cuceritor. Tu trebuie sa fii ca o cetate si sa te lasi cucerita foarte greu, abia atunci el te va pretui pentru ca nu va uita cat de greu i-a fost sa ajunga la tine. Odata cucerita, barbatul te va pretui mai mult, pentru ca niciodata nu va uita cat de greu te-a vrajit."

serios?? care e mah barbatul atat de idiot incat sa mearga treaba asta cu indiferenta dusa la extrem??! sau printre ce barbati se invart domnisoarele astea de au atatea impresii? cuceritor sau nu, unul cu scaun la cap isi baga pula (la figurat) si schimba "targetul" daca primeste un asemenea tratament de la o mimoza. stiti voi cum se zice… "dupa femei si dupa tramvai sa nu alergi niciodata, intotdeauna vin altele". si majoritatea barbatilor adevarati stiu deja asta si poate nu ar insista decat intr-un caz deosebit. altfel tot ce va invata sa pretuiasca mai mult va fi timpul pe care l-a pierdut stand dupa arfele voastre  sa ii cada un dinte lui Buddha daca va mint.

 

"- Fii mereu ocupata. Te suna la 6 si te invita la un film care incepe la 8. Desi esti ocupata, iti dai tot programul peste cap pentru ca te-a sunat El. Sfatul meu este sa nu iti schimbi planurile dar nici sa amani prea mult intalnirea. Mai bine propune-i sa va intalniti in ziua urmatoare. Asa el va vedea ca ai si alte planuri si activitati si nu il astepti neaparat pe el sa te scoata din casa, plus ca il vei pune pe jar si va fi nerabdator pana la marea intalnirea."

asta e de mare angajament. fii mereu ocupata si la un moment dat i se va acri de faptul ca nu "prinde un loc in fata" in viata ta. poate ti-o va spune direct, poate nu, dar cert e ca repetand fantasticul sfat de mai sus vei obtine doar un sictir total. barbatii care se respecta ar avea grija sa nu faca propuneri de-astea "inopinante" decat cu titlu de surpriza sau constransi de alte imprejurari. si ar fi foarte placut surprinsi sa vada ca femeia dupa/cu care umbla le-a facut si lor un mic hatar si a ajuns la o intalnire in 2 ore. deja mi-e mila de aia care umbla dupa fundul vostru.

 

"- Sa nu fii tu prima care spune “te iubesc”. Chiar daca dorinta de a-i spune cuvintele magice e ispititoare mai bine il astepti pe el sa faca primul pas. Ideea e ca daca tu ii spui “te iubesc” el s-ar putea sa-ti raspunda “si eu”, chiar daca nu e inca foarte sigur de ceea ce simte. Dar trebuie sa stii ca sunt foarte putini oameni care stiu sa-si exprime sentimentele. Cred ca cele doua cuvinte sunt mult mai importante si mai profunde cand sunt exprimate prin tandrete."

ok, asta e cu schema. si destul de sensibila treaba. in primul rand nu inteleg de ce nu s-ar aplica si invers, ca altfel cand le convine sunt egale cu barbatii de nu mai ai loc. mie regula asta mi se pare un calcul bazat pe un rationament prost. cica daca ii spui ca il iubesti, el s-ar putea sa raspunda "si eu" si sa minta. doamne fereste sa zica "si eu" si sa spuna adevarul, barbatii porci din ziua de azi nu sunt capabili de asa ceva, nu trebuie luata in calcul sub nici o forma aceasta posibilitate, stie Mihaela. si sunt putini oameni care stiu sa isi exprime sentimentele, dar bine ca autoarea le sfatuieste pe cititoare sa si le mascheze pe ale lor. un nou defect logic.  din nou, respectand aceasta regula s-ar putea sa luati tzeapa. daca simtiti ca si barbatul va iubeste si faceti primul pas, il veti surprinde placut si raspunsul va fi pe masura. daca nu simtiti nimic din partea lui, atunci nu are sens sa mai aberati de la bun inceput.

si favorita mea, bomboana din varful c…ugetarilor:

"- Fa-l sa simta ca are concurenta. Cel putin la inceput nu-i da impresia ca el e singurul care exista pentru tine, fa-l sa inteleaga ca ai propuneri si din alte parti. Dar asta nu inseamna sa-i spui ceva de genul: “ Aseara m-a sunat fratele prietenei mele si am vorbit ore intregi cu el”, fii mai subtila."

asta e de belea, cre’ ca nici daca gandeam cu fundu nu dadeam o duma mai mare. in traducere libera inseamna "mai da-i cate o muie asa finutz, sa vada ca daca nu iti face statuie, te duci la ala cu seria 7 care mananca la Turabo in Romana". sa am una langa mine care sa imi arunce "pastile" de-astea, mai subtile sau nu (oricum ma prind si se prind majoritatea, daca nu sunt prosti), as face-o pachet instant si marsh inapoi de unde a venit, sau eventual la concurenta aia…

 

in acelasi articol mai sunt cateva "Sfaturi utile" despre cum sa iti bati joc de un potential partener sau cum sa fi proasta sa ii dai cu picioru’ din cauza figurilor exagerate. unele se pare ca nu inteleg ca nu totul se poate calcula si totusi sentimentele sunt o zona unde regulile se aplica cel mai putin, doar nu iubim dupa manual. mai e o varianta, ca toate de-acolo sa fie femei "moderne" – stilul euforia/mall/bamboo/krystal si sa fie inconjurate numa de labari cu bani si fara nimic altceva. atunci isi merita soarta toti, ele pt ca se combina cu idioti dupa regulile astea, si aia pt ca nu casca ochii inainte sa scoata p#la.

 

trecem in revista si comentariile de mare angajament, marea lor majoritate fiind in asentiment cu articolul. nu ma mai mira, deja sunt obisnuit cu asemenea panarame pe net.

cel mai inteligent si pertinent raspuns care m-a impresionat, avand in vedere contextul mustind de prostie::

"Draga Mihaelo,
Toate "regulile" aste pe care le elaborezi tu aici se refera la primele cel mult 7 zile ale unei relatii. Daca tu ai impresia ca daca in timpul asta ajungeti la stadiul "dragoste", well, scumpo, esti cam airhead. Daca incerci sa folosesti si in continuare "regulile" astea ele trec la capitolul FITZE. De aici exista doua posibilitati: ori tipu’ ii barbat si-si vede linistit de treburile lui, ori ii wuss si-ti inghite tie toate stupizeniile astea de pushtoaica de liceu. In cazul asta, intr-adevar va meritati unul pe celalalt!"

deci mai exista speranta…

 

acum sariti la comentat, tot sunt la capitolul "scandal & femei" saptamana asta 😆

femei, pr0n, internet, life, idioti

{ 30 comments… read them below or add one }

1 zoso December 1, 2007 at 10:43

coa, tre sa mergi cu valu!

n-o mai freca pe net, mars in pana mea si ia-ti seria 5

Reply

2 vpa December 1, 2007 at 12:33

los mujeres generatia Sex and the City sunt cam proaste la capitolul relatii. Cam rar ai sa dai de una buna (d.t.p.d.v.) care sa nu aiba genul asta de fitze in cap. Ideea este ca in comentatiul postat de tine in articol, cat de mult tin fitele astea si cat de mult suntem dispusi sa le inghitim. Acu’ fie vb intre noi, daca avem freza ozone dupa vre-o fufa, inghitim destule.

Reply

3 epic December 1, 2007 at 13:02

deah….femeile “sunt porci”.

Zicea una intr-un comentariu ca habar n-au ce reguli au barbatii. Ce reguli avem frate? Voi aveti vreun carnetel cu asa ceva, sau urmati niste pasi cand vreti sa agatati o femeie? Merge, merge; nu merge, cautam alta. Mai simplu nu se poate.

Reply

4 Buddha December 1, 2007 at 18:55

Si cu dintele meu ce ai ma a?

Reply

5 Garidu December 1, 2007 at 22:25

Chiar vroiam sa comentez ceva dar am ramas masca… Mare e gradina Domnului… si aglomerata…

Reply

6 ruxi December 2, 2007 at 00:22

trebuie sa recunosc ca eu am citit articolul cu pricina in care suntem “sfatuite” cum sa ne purtam cu baietii si am fost de acord. dar citind acum articolul tau… cred si mai tare. ( cel putin primele 7 zile se aplica regulile)
fii sincer …de la o tipa care ti se ofera in prima seara, poti sa ceri o relatie seriosa??

Reply

7 BlindGirl December 2, 2007 at 01:11

@ ruxi: dupa destule relatii unde ma purtam cum simteam si cum aveam chef pot sa zic ca nu se apica stupizeniile alea.

Nu “te oferi in prima seara”, dar faci ce si cum iti vine. Si daca si el face la fel si va nimeriti pe aceeasi lungime de unda e posibil intr-o relatie sa il vezi odata si la lasi fitele si sa-l cauti innebunita iar dupa 3 zile de cand sunteti impreuna (no fuck yet) sa-l ceri de barbat. El sa zica da, si sa aveti o casatorie super 🙂 (Asta e mai reala decat gandurile si fitele alea nefondate)

Reply

8 BlindGirl December 2, 2007 at 01:19

am facut prostia sa dau pe siteul ala sa citesc commenturile. Se pare ca nu inteleg femeile.

Reply

9 idaho December 2, 2007 at 02:54

Sa nu generalizam, va rog! Nu suntem toate blonde. Desi in asemenea momente imi doresc crunt o operatie de schimbare a sexului, sa pot merge si eu cu fruntea sus pe strada…

Reply

10 AvionarU December 2, 2007 at 04:37

@ruxi: nu stiu daca sa imi para rau sau sa rad…

Reply

11 Programare Sociala December 2, 2007 at 12:33

Articolul de la petocuri.ro este f. bine scris.
Sunt de accord cu aproape orice idee de acolo. Si pot si argumenta. 🙂

Ce scrie acolo, poate parea “de dragul de a complica lucrurile”, dar asa functioneaza.

Articolul mi se pare o sinteza a cartii “the rules”, care este o carte despre seductie ce se adreseaza femeilor.

Aceleasi sfaturi de acolo le aplica si barbatii.

Cred ca conceptia tuturor care citesc pe bloguri este sa gaseasca (unul) partenerul perfect. Din toate punctele de vedere. Ceea ce mi se pare imposibil. Majoritatea in final ajung la un compromis lamentabil.

In seductie (si in articolul de la depetocuri.ro) ideea este sa se mearga pe cantitate si simultan sa se creasca si calitatea. Care este mai aproape de succes.

Reply

12 ionut.m December 2, 2007 at 13:05

Articolul de la petocuri.ro este scris DEGEABA! La fel ca toate articolele de genul asta care se vor a fi descoperit apa calda. Ce reguli vedetzi voi, cititoarelor cu minte blonda, intr-o relatie?
Daca articolul ar fi pomenit ceva despre sinceritate sau fidelitate si alte chestii de-astea oarecum importante, d.p.d.v. social vorbind, cu sondajele de rigoare atasate, poate ca am fi avut ceva de invatat cu privire la ce se face si nu se face in 2. Dar sa vina cineva cu idei nastrusnice si de-a dreptul demne de oracolele din scoala generala nu poate insemna decat ca pe undeva niste tocuri sunt cam subrede.
De parca cineva cu mintea intreaga ar tine cont de asemenea indemnuri… O relatie nu seamana cu alta si cei care cred in reguli gen “petocuri” sunt la fel de naivi ca cei care le respecta.
A… Inca ceva: sa stiti, voi, cititoarelor fidele si de acord cu ce scriu site-uri si carti de profil si calitate indoielnica, ca am dreptate si nu ma puteti contrazice, fiindca m-am documentat si stiu. Am argumente!
Uite ce argument solid!
Patetic!

Reply

13 Alin December 2, 2007 at 13:57

“Nu-l suna tu, lasa-l sa te sune el”. Iti spune ceva fraza asta? ” preluat de pe site-ul cu pricina…

Jur ca eu nu sun, asa m-am nascut, nu sun nici mort! Asta insemna ca niciodata eu nu o sa am o prietena cosmo?? 😀

Reply

14 Robintel December 2, 2007 at 15:01

Subscriu la cele spuse de tine. Poi daca mi-ar baga vreo subtila cum ca nu is singuru’, pfuai, “la revedere” cu ea. Ori ma vrea numa’ pe mine, ori nu. Nu merge cu balarii ca sa vezi c-o fi si c-om patzi.

Desigur, daca ii fufa rau… poate ma plictisesc si-i intorc favorul :)):)):)) nu de alta da’ ca sa vada cine poarta p**a. Si daca nu-i convine, iarasi, “la revedere” ca mai sunt si altzii. Oricum, nu e nimic de pierdut!

Si, ca sa inchei, desi ar fi multe de comentat, bag uramtoru’ scenariu de discutzie:
– Iubitule, ma iubesti?
– Ihi! :)):)):)) (nah, de asta ce zici “draga”?)

Reply

15 ruxi December 2, 2007 at 15:39

de ce trebuie sa fie femeile proastele care citesc si fac tot ce le zice “miss guru” din cosmo??? revistele pt barbati nu ofera sfaturi la cum sa te porti intr-o relatie sau ‘cum sa o seduci mai usor’?? aia nu inseamna ca le urmezi….

ai libertatea de a alege.

Reply

16 ratonbox December 2, 2007 at 15:47

Ca sa te apuci sa scrii reguli ale dragostei pe net, si mai ales ca sa le citesti si sa le si urmezi exact ca acolo trebuie sa fii foarte toanta! No offense….dar asta e adevarul…Daca n-ai atata minte incat sa gandesti pentru tine, nici macar in situatia asta in care toate ar trebui sa vina de la sine…atunci “Drum bun si cale batuta!” Tara e plina de prosti/proaste…nu trebuie sa fii si tu unul/una dintre ei/ele!

Reply

17 ruxi December 2, 2007 at 15:48

comm tau imi era adresat mie?

Reply

18 G. December 2, 2007 at 17:03

Dupa parerea mea,
1. Remus focalizeaza prea mult pe diferentele dintre femei si barbati in sens negativ.
2. Mihaela asta doar incearca sa le cumpateze pe femei. Femeile sunt, prin definitie, mai agitate, mai sentimentale, mai vulcanice. Dar de cele mai multe ori asta e un lucru bun, pentru ca femeia aduce jocul in relatie. Individa, in mare parte, doar incearca sa “ghideze” jocul femeilor, sa le faca mai rezervate, mai calculate cu jocul lor.

Barbatii sunt prea prinsi in lumea lor (work, griji, prieteni, jocuri etc.). Asta ii face sa apara si prea seriosi in relatie. Femeile – da, sunt mai aeriene, mai jucause, mai pe planeta lor (barbatii au propria planeta, de ce n-ar avea-o si femeile pe-a lor?).

Fetele sunt rasfatate de parinti mai mult. Sunt mai sensibile, au o mai mare nevoie de atentie. O data crescute, inca au impresia ca totul li se cuvine. Sunt tentate sa dea 1000 de telefoane pe zi unui baiat de care devin interesate, sunt naive si prostute. De acord. Mihaela le atrage un pic atentia. Mi se pare de prisos sa despicam in patru sfaturile ei si sa analizam cazurile extreme.. wtf?!

Si referitor la articolul precedent, ca prefer sa postez doar o data, femeile mature sunt mai grijulii/responsabile decat majoritatea barbatilor. Si, tot dupa parerea mea, barbatilor le ia de 2 ori mai mult timp sa se maturizeze, si cat timp sunt inca imaturi.. sunt cam unreliable.
(Apreciez commentul lui Adrian.)

Majoritatea femeilor nu sunt cele mai indicate in a fi lideri, ca au un talent aparte in a se exprima bossy, iar asta starneste intrigi si intre barbati, dar mai ales intre femei. Dar femeia are propria ei inteligenta, pe care eu o numesc “intuitie”, si intr-o pozitie de co-lider sau sub-lider, ar completa foarte bine rationamentele barbatului.
Si intr-o firma, si intr-o relatie.

Reply

19 ratonbox December 2, 2007 at 17:15

nope ruxy…era adresat in general persoanelor care sunt in acea situatie! critica este mai acuta decat ar fi fost cazul..dar asta e singurul in mod in care unele persoane pot fi facute sa-si deschida ochii…daca o sa te uiti la trackbackul de mai jos…si o sa citesti articolul…atunci o sa vezi care este intreaga mea parere. 🙂

Reply

20 Romanii care este prosti, este multi! December 2, 2007 at 17:35

[…]Asupra acestui caz a facut AvionarU o analiza destul de completa aici. Dar o sa mai fac si eu cateva adaugari la unele subiecte[…]

Reply

21 AvionarU December 2, 2007 at 17:40

G. , nu ma zgandari ca nu are rost.

Reply

22 Dan December 3, 2007 at 03:29

@Programare sociala: draga ma bucur ca “poti argumenta” dar argumentul autoritatii (asa e fiindca asa zice Cutare) e prea slab daca referinta menita sa ne convinga e ” care este o carte”.

Reply

23 enervant December 3, 2007 at 17:01
24 Bblue December 4, 2007 at 12:21

he he de data asta sunt de acord 🙂

Reply

25 Adriana December 4, 2007 at 20:32

Cred ca orice femeie care are nevoie de niste “reguli scrise” dupa care sa se ghideze , este o femeie care nu poate sa gandeasca de una singura si trebuie sa ii spuna altcineva ce ar fi bine sa faca. Daca simti ca vrei sa il suni, suna-l si gata! stai si astepti ca proasta, oare ma suna, oare nu ma suna??? Si legat de indiferenta, daca tu nu ii arati baiatului ca esti interesata, el ce sa creada? o sa creada ca nu esti interesata si isi va cauta o alta care e interesata , nu? Asa mi se pare normal , nu sa stai sa astepti dupa una care face pe “hard to get”. In concluzie, faceti ce simtiti nu respectati nu stiu ce reguli scrise de cineva care poate habar nu are ce e aia o relatie de cuplu.

Reply

26 I'm blond and I'm proud December 16, 2007 at 19:18

Dear, nu o mai frecati la rece. Regula e ca nu exista reguli. Avem o viata, hai s-a traim cum ne place si sa incercam sa avem cat mai putine regrete tardive. De ce ne complicam inutil cand totul e mult mai frumos daca este simplu si natural? Mult noroc in continuare!

Reply

27 ruxi December 16, 2007 at 21:17

de acord 😛

Reply

28 Bad Pitzi August 5, 2008 at 20:04

Că bine ai mai comentat! Eu sunt femeie, şi mi se par nişte bullshit-uri ieftine şi proaste aceste…’sfaturi’. Sunt ‘misogină’ poate. Cred că duduia e genul de femeie…ăla…de care râd eu de obicei. În relaţii nu există reguli şi punct. Şi poţi să te culci cu un bărbat din prima seară şi să urmeze 3-4 ani de relaţie sau nu, şi atunci se numeşte o partidă de sex. Punct. Per total, tratez problema la fel cum ai făcut-o şi tu. Doar că sunt fată.

Reply

29 Lara August 5, 2008 at 22:53

ce de fuste agitate printre commenturi ;))
let’s face it..asta nu e singurul site care alimenteaza mentalitatea de printesa.
si fiecare autoare de blog/articol/ de genul asta este la randul ei aprobata de alte femei…de unde putem trage concluzia ca majoritatea femeilor gandesc asa…
si singura explicatie rationala ar fi faptul ca atunci cand cunosc un tip, primul lucru care rasuna in capul lor sunt clopotele de biserica si vad in fiecare cate un “the one” pe care se chinuie cu dsperare sa il tina aproape. dintre toate tipele cu care am discutat pe tema asta nu e una singura care sa porneasca intr-o relatie de la ideea “hai sa ne simtim bine si daca ne iese; avem destul timp dupa sa ne gandim ce facem mai departe”
nu vorbesc aici de toate tipele [mi-as taia craca de sub picioare], vorbesc de majoritatea tipelor. si daca toti cei care au comentat la postul asta au dreptate, inseamna ca majoritatea tipelor sunt triste

Reply

30 Papitza August 6, 2008 at 12:39

ma uimesc incercarile astea de analiza a inteligentei emotionale, de programare a fiecarei miscari si a vietii pana la urma. dragelor, nu schimbati nimic…

Reply

{ 6 trackbacks }

Cancel reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: