Feminismul si discriminarea

by AvionarU on 30 January 2010

   Daaa, de mult nu am mai atins asemenea subiecte sensibile in coltul asta de internet. Mi s-a cam luat naibii de tot trendul asta din secolul 21. S-a terminat patriarhatul, omenirea isi cauta variante, succesul obtinut pana acum e indoielnic. Mi s-a intamplat de mai multe ori in ultimii ani sa fiu pus in situatii in care eram fortat sa decid/spun chestii care sa evite diplomatic scandaluri pe tema misoginismului si a discriminarii sexului opus, desi in esenta deciziile erau corecte. Stati fara grija, faptul ca am fost fortat nu implica si faptul ca am cedat presiunii momentului.

   Sunt SATUL de toate ifosele si miorlaielile “noii generatii” de femei. Sunt satul de toate obositele care au erupt pur si simplu, mai ales pe internet, ca formatoare de opinie pentru alte dezorientate ca si ele. Sunt satul sa mi se spuna ca sunt misogin daca spun intr-o situatie ca o femeie e proasta, chiar daca o pot demonstra si matematic. Sunt satul de toate pipitele care au invadat Bucurestiul cu atza in cur si pantaloni mulati si care au pretentii de mari doamne si se viseaza manageri/analisti etc.

   Sunt trist ca nu mai poti sa ii zici unei colege ca arata bine in rochia/fusta/whatever respective ca te catalogheaza drept “misogin”/”obsedat sexual”, cand de fapt e un compliment sincer exprimat in cel mai decent mod (apropos, ati remarcat ca multe femei in ziua de azi nu mai stiu sa primeasca un compliment?!?). Aceeasi colega care altfel n-are nici o problema cu, sa zicem, plimbatul bucilor in fuste mini si pe tocuri cui de 10 cm si care sta cu tzatzele pe-afara toata ziua. Dar au pretentii frate, sa fie considerate “doamne”, “femei puternice”. Daca le zici “te imbraci ca o tarfa, lumea te va lua drept una”, te injura.

   Sunt sictirit ca la orice tampenie debitata/facuta de femeile astea, sa se scuze cu “asa sunt femeile, nu ne intelegeti”/”sunt in perioada aia a lunii”, dar altfel cand se intalnesc intre ele prin baruri, fac front comun impotriva barbatilor care nu le “apreciaza” la “adevarata lor valoare” si sunt toti niste “porci misogini” si se plang una celeilalte ca sunt f*tute si parasite de nesimtitii astia.

   Dar altfel vor egalitate, sanse egale si tot felul de expresii de-astea importate din occident de revistele glossy pe care nu le inteleg nici pe jumate. Hai mai scutiti-ma. Nu am nici o problema cu tine daca te ridici pe craci, cur si tzatze, dar nu tine capul sus in fata mea si nu avea pretentia sa te respect ca pe o…femeie. Cel mult ca pe o bucata de carne care poate sa articuleze. Nu te astepta sa te ajut/inteleg daca tu esti o rupta de realitate care e plina de spume la gura numai cand isi cere drepturile si sansele egale, dar cand e vorba de obligatii neindeplinite, o baga pe-aia cu “sunt femeie, nu pot” in fata sau te minti pe tine spunandu-ti ca e vorba de misoginism.

   Sunt satul de “vorbe din popor”, folosite numai cand le convine. Sa luam de exemplu clasicul “Niciodata nu se da in femei”. E un subiect groaznic de sensibil, stiu, dar eu am o problema cu “niciodata” ala si cu nuantele subiectului. O pereche de palme pentru o femeie care ti-a pus in pericol viata dupa discutii interminabile si promisiuni ca nu se va intampla asa ceva sunt justificate de exemplu? E ok sa iei un alt barbat la bataie pentru ca a patat onoarea femeii de langa tine? Daca o femeie te loveste/scuipa neprovocata, ai dreptul sa iti folosesti superioritate fizica pt a o pune la respect? Puteti raspunde cu NU la toate? De ce sunt campanii anti-violenta impotriva femeilor cand de fapt ar trebui sa fie campanii “anti-violenta” si atat?! De ce in atatea situatii daca pui mana violent pe o femeie, poate sa te infunde cu puscaria, dar invers nu (da, in foarte multe locuri exista cadru legal de genul asta)? Cate femei stiu sa schimbe un cauciuc, comparativ cu barbatii?

   Vedeti de fapt discriminarea? Devine inversa. Dar altfel vor egalitate, cand e vorba de avantaje. Bai, asta e. Acu zeci de mii de ani, aia care aveau ceva atarnand intre picioare au plecat afara sa dea in cap la un dinozaur sa il aduca acasa, si aia care aveau o gaura intre picioare au stat in pestera si au asteptat cu oala pe foc. De-atunci a inceput, natural.

   Acum nu mai e asa. Daca ii zici “hai cu mine in Bricostore sa luam nush ce chestii pt firma. E treaba noastra, pentru care suntem platiti”, iti va raspunde cu nonsalanta ca nu poate azi, ca e pe tocuri sau o tine fusta, sau in cel mai bun caz o sa inceapa sa se planga dupa 20 de minute de mers printre rafturi. Pe tine nu te intreaba nimeni daca nu cumva te doare un coi si n-ai chef sa mergi, nu? Altfel insa, daca ii spui ca toti barbatii din firma vor cheltui din banii de team building ca sa mearga la o bauta, va zice ca acelasi lucru tre sa il aiba si femeile sau va zice ca sunt toti niste incuiati badarani, ca tre sa fie egalitate, nu?

   Ma rog, alea care sunt stricate deja, le consider pierdute in mare parte pentru omenire. Ce ma ingrijoreaza mai mult e ca mentalitatile astea idiotice legate de niste drepturi prost intelese se perpetueaza si la generatiile mai tinere, care vin din urma. Ca deh, daca pana si organismele unicelulare se reproduc, de ce nu ar incerca si femeile astea sa faca la fel? Din ce in ce mai multe femei tinere (>18 ani) imbratiseaza noile “valori feministe ale secolului 21” debitate de idioatele mai mari in varsta. Toate copilele neintrate in viata se cred mari neintelese de sexul opus, se cred “femei” adevarate si viseaza la barbatul perfect, calare pe un cal alb (daca are si tapiserie de piele, e perfect…), care sa le respecte, sa le iubeasca, sa le ocroteasca, sa le pretuiasca, sa le mangaie, sa se schimbe pentru ele si tot asa.  Sa le trateze ca pe un partener egal. Toate viseaza ca profesional sa fie egale in drepturi cu orice barbat, dar sa beneficieze la discretie de scuze gen “sunt femeie, nu poti cere asta de la mine, trebuie sa intelegi”.

   Dar nici una nu isi pune intrebarea “EU CE POT DA LA SCHIMB PENTRU TOATE PRETENTIILE MELE?” Lor li se pare ca ofera luna de pe cer prin simpla lor prezenta pe pamant. Problema e ca raspunsul in situatiile atea e “mai nimic”. Si in momentul ala barbatul, sictirit, discriminat, suparat si satul de atata feminism umflat artificial, pleaca sa caute/futa/iubeasca altceva.

Exemplele de mai sus sunt imaginate de mine in timp ce imi plimbam degetele pe tastatura. Din (ne)fericire am exemple personale de care nu voi vorbi probabil niciodata intr-un mediu atat de necontrolat si public ca…blogul. Asta nu inseamna ca nu m-au ajutat pe mine personal sa imi formez niste opinii puternice. Nu inseamna ca nu respect femeia. Nu inseamna ca nu exista femei capabile, chiar multe! Ideea era alta…

{ 23 comments… read them below or add one }

1 stiri proaste January 30, 2010 at 10:37

Dreptul la libera exprimare + mijloacele de comunicare in masa + “know-how-ul” occidental => emanciparea “femeii romanesti”.

Partea proasta e ca la noi cum se intampla de regula cand e vorba de vreun curent occindental totul se intelege / pune in practica anapoda combinat cu un strop de mioritic.

Cum mai am cunostiinte feminine care le apuca egalitate in drepturi cand nu e cazul le trimit si eu la lucru in mina de carbune, la carat 20-30 kile, la schimbat prize samd. Daca tot e egalitate sa fie si la avantaje si la dezavantaje.

Si toate astea se intampla pt ca femeile au ajuns la concluzia ca ce au ele intre picioare e mai ceva ca “my precious” si e un privilegiu sa ai acces acolo.

Reply

2 Allicia January 30, 2010 at 15:57

Eu nu cred in “egalitatea” asta pe care o vrem, din cate spui tu. Sau, ma rog, nu prea sunt de acord cu subiectu’. Oricat de tare in gura as fi (sau moale, dupa preferinte), imi place sa mi se deschida usa, sa imi aseze scaunul la masa sau sa ma lase pe mine pe partea cu vitrinele, nu la sosea, daca ma fac inteleasa. Totodata, cer ajutorul la schimbat de becuri, stergatoare, la mutat mobila sau la batut covoare. “Pentru ca pot”. 🙂 Si pentru ca stiu ca un barbat face unele lucruri mai bine decat o femeie.

Poate ma imaginez eu cam printesa, dar fiecare trebuie sa stea pe felia lui. Eu – printesa, el- print (tratat ca atare).

Sunt si femei care dau clasa barbatilor in unele domenii “barbatesti”, dar sunt exceptii, sunt rare, sunt pretioase. 🙂

So…cum spuneam…Unele lucruri sunt facute mai bine de barbati, decat de femei. Si invers. Sper doar sa ne dam si noi (femeile, adica) seama de asta. :))

Reply

3 Znuff January 31, 2010 at 04:19

Allicia; dar, intrebarea e alta: cand vine vorba de salariu, ai pretentia de a fi platita la fel ca un barbat, nu? Nu cu 10% mai putin, intr-o pozitie similara, doar pt. faptul ca tu ai “perioada aia a lunii” in care productivitatea ta scade, sau mai stiu eu ce probleme “feminine”. Ma rog, “probleme feminine”.

Reply

4 Allicia February 5, 2010 at 14:35

Mai degraba “probleme” feminine… 🙂

N-am niciun fel de pretentie. Cand e vorba de munca, mi se pare normal ca toata lumea sa fie tratata egal. Nu cred ca face cineva vreo concesie pentru femeile care lucreaza in politie sau armata (unde domina barbatii) daca face vreo gresala si nici nu cred ca se tine cont de toanele ei. La fel cum nici pentru barbati nu se intampla asta, daca sunt baby-sitteri, educatori sau asistenti medicali si o dau in bara. Firesc mi se pare sa fie platiti si tratati egal, in functie de rezultatele si atitudinea in munca depusa.

Reply

5 Ana February 9, 2010 at 00:14

@Allicia ai explicat foarte frumos in primul comentariu faptul ca femeia si barbatul nu se afla in concurenta, sunt ca ziua si noaptea – complementare, nu au cum sa isi invadeze teritoriul si nu pot exista una fara alta.

Pana sa realizez si eu asta m-am aflat in concurenta cu barbatii de cand ma stiu (la munca, in familie, chiar cu iubitul meu) si credeam ca tot ce face un barbat pot sa fac si eu si chiar mai bine. In unele domenii barbatii isi indeplinesc taskurile cu mai multa usurinta decat femeile iar reciproca este valabila.

@Avionaru
Totusi cand ti se da replica: “sunt femeie, nu poti cere asta de la mine, trebuie sa intelegi” – ce ii ceri sa faca? Pentru ca daca ii ceri sa montezi o priza pentru ca si tu poti atunci a se citi metafora cu ziua si noaptea 🙂

@Znuff
Din pacate sunt unele femei care considera ca femeile nu merita acelasi salar cu un barbat. Si daca le intrebi de ce iti vin cu demonstratii “logice” si deloc discriminatorii.

Reply

6 Andrei March 5, 2010 at 11:01

A inceput sa te sicaneze Baloaica mane? Ca altfel nu imi explic de ce ai face toate judecatiile asa vadit… 😕

Lasa mah, tu sa fi sanatos, ca de femei manager e plina lumea 🙂

Reply

7 Andreea March 8, 2010 at 16:09

-“ifosele si miorlaielile “noii generatii” de femei”
-“te ridici pe craci, cur si tzatze”
-“plimbatul bucilor in fuste mini si pe tocuri cui de 10 cm si care sta cu tzatzele pe-afara toata ziua”
-“sa beneficieze la discretie de scuze gen “sunt femeie, nu poti cere asta de la mine, trebuie sa intelegi”.
-“o femeie e proasta”
-“pipitele care au invadat Bucurestiul cu atza in cur si pantaloni mulati si care au pretentii de mari doamne si se viseaza manageri/analisti etc.”

Reciteste toate aceste expresii, draga domnule Dima si o sa te lamuresti ca niciuna din ele nu se refera la mine.

As avea eu cateva lucruri de spus despre tine, bineinteles intr-o varianta readaptata barbatului din ziua de azi, dar ma rezum la urmatoarea: se scrie “fii” ci nu “fi” si iti doresc si tie acelasi lucru. Atata rautate s-ar putea sa dauneze grav sanatatii.

Data viitoare sper sa te abtii de la orice fel de comentarii, asa cum ii sta bine unui persoane care nu cunoaste subiectul discutiei, domnule Dima, dar doreste sa fie observata.

Reply

8 Blegoo March 25, 2010 at 19:26

Citat, deci:
“EU CE POT DA LA SCHIMB PENTRU TOATE PRETENTIILE MELE?”
Ceva carnitza, nu?
🙂

Reply

9 Blegoo March 25, 2010 at 19:31

@Andreea: mamaie… dacă tu nu cunosti specimenele descrise (…ifosele si miorlaielile…plimbatul bucilor in fuste mini…cu atza in cur si pantaloni mulati…etc) se cheama ca tu nu traiesti in acelasi spatiu carpato-danubian ca noi restu’…
Sa “fii” iubita, zic.
😡

Reply

10 Andreea March 30, 2010 at 10:59

@Blegoo: Si tie iti scapa ceva, crede-ma…

De unde dracu reiese din text ca nu cunosc specimenele descrise sau ca nu traiesc intre ele? Le cunosc foarte bine, dar asta nu inseamna ca ma confund cu ele. Asa cum si tu cunosti barbati needucati, dar nu cred ca te incluzi in categorie, nu?

Te rog eu mai citeste o data ce am scris, am recitit si eu… ma gandeam ca poate ai dreptate, dar sigur esti foarte departe. (misto asta cu mamaie, “educatule si finutule de ce esti!”:))

Reply

11 Blegoo April 1, 2010 at 07:17

Stimată și Neprețuită Domnișoară Andreea (ca să nu zic “mamaie”):

Dacă Dumneata (ca să nu zic Dumneavoastră) cunoști specimenele descrise și nu te confunzi cu ele (specimenele? specimentele?) arunci de ce te înfoi întru apărarea lor (a “specimenellor/specimentelor – care este ele) ?

Și eu mă gândeam că poate am dreptate, considerând articolul la care comentăm.
Adică, eu am citit o critică/satiră socială… tipică “Avionaru” – observații la adresa diferitelor bucăți din societatea în care trăim.

Un fel de bășcălie acrișor-amăruie… fără intenție de GENERALIZARE.

Așa am citit eu…

Să cităm, deci… spre posteritatea internețului care este el global, prin virtutea globului Avionăresc:

“…Nu inseamna ca nu respect femeia. Nu inseamna ca nu exista femei capabile, chiar multe! Ideea era alta…”

Acuma… să cităm așișderea, din comentariul Dumitale:

“…Reciteste toate aceste expresii, draga domnule Dima si o sa te lamuresti ca niciuna din ele nu se refera la mine… […..] sper sa te abtii de la orice fel de comentarii, asa cum ii sta bine unui persoane care nu cunoaste subiectul discutiei, domnule Dima, dar doreste sa fie observata…”

Citind eu așadar și prin urmare articolul … și citind și comentariul Dumitale… am zis că să mă bag și io în seamă… la modu’ educat și finuț, ca un maidanez comunitar care sunt.

Aparent, ce am amușinat eu la intrarea în bloc n-are treabă cu ce se întâmplă în lift, ori în diverse apartamente. Lătrătura mea era strict legată de cum se vede treaba de lângă coșurile de gunoi. N-am pretenția să fiu martor la evenimente intime ori personale… (la puricii mei…) .

Deci, Andreea: ce mai tura-vura… tu te-ai recunoscut în descriere… și te-ai revoltat.
Eu n-aveam cum să știu de oareșce relațiuni între tine și autorul articolului, profesionale ori de altă natură.
Scuze umile și abjecte, așadar… sper să fie primite; zău dacă am vrut să te jignesc – să mă vezi mănuși chinezești de iarnă dacă mint!
🙂

Cât despre tine Avionarule… derbedeu aitist care eși misoginule amator de țâțe și buci… fă bine și scrie ceva pe placul cititoarelor!
Ceva romantic și înălțător, zic, afirm și pretind!

Reply

12 Andreea April 1, 2010 at 13:28
13 Andreea April 1, 2010 at 13:31

@Blegoo

“Sa mor” daca m-am suparat… dar este evident ca nu ai inteles. Uite aici comentariul care m-a scos din cusca:

“A inceput sa te sicaneze Baloaica mane? Ca altfel nu imi explic de ce ai face toate judecatiile asa vadit… 😕

Lasa mah, tu sa fi sanatos, ca de femei manager e plina lumea ”

Tu nu ai de unde sa stii numele meu de familie, dar acest Andrei (Dima) se refera la mine – Baloaica – Manager(ita), intelegi?

Stiu si eu ca cine se scuza se acuza, dar nu este cazul meu. Am fost provocata de un altul (nu Remus) si te provoc sa ma cunosti, daca tot nu te-am convins. Apoi poti sa scrii si tu un post mare despre mine si fitele mele de managerita, sa vedem daca intr-adevar asa o influenta am avut asupra lui Remus, incat nu s-a putut abtine sa scrie postul.

“Deci, Andreea: ce mai tura-vura… tu te-ai recunoscut în descriere… și te-ai revoltat. ”

REPET. NU. Sper ca intelegi acum. Remus o sa scrie in continuare despre ce ii face lui placere, iar eu o sa il citesc in continuare cu interes. Dar daca se leaga de mine (personal, cu nume, cu astea), o sa raspund si data viitoare, in caz ca nu ma baneaza pentru “too boring comments”, odata cu tine. 🙂

Phew… 🙂

Reply

14 Andreea April 1, 2010 at 13:45

-”ifosele si miorlaielile “noii generatii” de femei” – LOL, nu as putea sa fiu mai departe de expresia asta, sunt de acord cu Remus aici, le detest si el poate sa confirme 😉
-”te ridici pe craci, cur si tzatze” – nu mi-a vazut nimeni nici cracii si nici tzatzele pana nu m-am ridicat :D, tocmai pentru ca stiam ce inseamna asta si nu asta vroiam sa transmit…
-”plimbatul bucilor in fuste mini si pe tocuri cui de 10 cm si care sta cu tzatzele pe-afara toata ziua” – nu am picioare chiar de fuste mini si tocurile nu ma pasioneaza asa tare…
-”sa beneficieze la discretie de scuze gen “sunt femeie, nu poti cere asta de la mine, trebuie sa intelegi” – HA! da, fac ironii de genul asta, e bine sa faci barbatii din jurul tau sa se simta bine, dar sunt doar ironii, adevarul e ca nu prea ma dau inapoi de la nimic 🙂
-”o femeie e proasta” – no comment, aici nici atat nu ma incadrez
-”pipitele care au invadat Bucurestiul cu atza in cur si pantaloni mulati si care au pretentii de mari doamne si se viseaza manageri/analisti etc.” – port si atza si pantalonii, ca deh, asa e moda, dar nu ma visez nimic ca sunt acolo deja (nu o lua ca pe o aroganta, asta e realitatea) si cand ma visam nu prea purtam atza si nici pantalonii)

Reply

15 Blegoo April 1, 2010 at 16:22

@Andreea:

Aoleooo…

Acuma e clar… până și pentru un bleg ca mine…
😮

Comentariul tău era un răspuns la comentariul lui “Andrei” și nu cum am crezut eu… un comentariu la articol. Tu te adresai lui “Dima” – iar eu am presupus că “Dima” e totuna cu “AvionarU”…

Așadar, citind în felul ăsta lucrurile sunt clare – deci tu ai avut dreptate de la bun început – anume că sunt complect pe dinafara…
:”>

(așa-mi trebuie dacă mă bag în seamă pe bloage de corporație… unde toată lumea cunoaște pe toată lumea – numa’ eu habar n-am de nimic)

În încheiere am o remarcă (totuși) acuma că m-ai lămurit ce și cum:

Cred că reacția ta e exagerată – în contextul comentariului lui “Andrei”(Dima). Ce-a zis el e automatism masculin mioritic tipic – gen “toate femeile e curve”; mă îndoiesc că omul chiar CREDE SINCER că tu ai ajuns în funcția pe care o ai pe bază de “craci, cur și țâțe” – astea-s cuvinte pe care masculii le spun fără să gândească – deci nu cred că merită să iei în seamă… e la muncitorii de pe șantier care fluieră după tine…
🙂

Reply

16 Andreea April 2, 2010 at 14:27

:d Ma declar foaaarte multumita… 🙂

Reply

17 OZapacita April 6, 2010 at 22:46

Ca in orice padure exista si uscaciuni. Sunt si femei ca cele ce le-ai descris mai sus, dar sunt si barbati, mult mai rau. De ce nu zici si de barbati, ca sunt (unii), niste betivi notorii, vin acasa, isi bat nevestele, isi beau toata leafa, si femeia sta cu copiii. La cratita cu ea, nu? Normal, ca vine betivul acasa si vrea mancare, ca-l roade alcoolul la stomac. Ai scris de femei, din prisma unui barbat sa-i zicem “ideal”, dar nu ai specificat ca sunt si cazuri inverse, cand femeia e indreptatita sa se creada asa sau asa. Pe tema asta s-ar putea dicuta zile intregi, si evident, barbatii ar tine cu sexul lor (preamaritul lor sex), si femeile cu “ele”. Nu am experiente cu asemenea tip de baieti (barbati), insa exista, nu?

Reply

18 Bogdan Epureanu July 5, 2010 at 16:52

Un articol foarte interesant care reflecta exact una din ideile mele… femeile moderne din ziua de azi vor egalitate doar la drepturi, insa nu si la obligatii.

Reply

19 eu August 24, 2010 at 15:10

@Bogdan Epureanu si altii ca el:
as fi tare curioasa ce parere ar avea maica-ta despre “ideile” tale…sa vorbim de obligatii atunci cand o femeie se chinuie 9 luni sa aduca pe lume un copil care poate ajunge TU? cand o sa fii tu in stare sa faci asta, sa te duci la serviciu pana in luna a 7a, sa faci fata cu succes obligatiilor de la serviciu, sa le faci fata si dupa concediu, sa faci fata si acasa, sa ai grija de copilul ala..ABIA ATUNCI VORBIM DE OBLIGATII!…normal ca nu poti sa ai aceeasi pretentie de la o femeie cand vine vorba de carat, de schimbat prize sau mai stiu eu ce…eu una sunt perfect capabila sa schimb un bec…sunt si perfect capabila sa car o unitate de pc atunci cand serviciul mi-o impune..dar de asemenea pot ruga un coleg sa o faca…asa cum si el imi poate cere ajutorul cand este vorba de orice altceva…lucrez intr-un domeniu in care “masculii” predomina si da, ma descurc mai bine ca multi dintre ei…
Presupun ca si pe tine te calca anumite femei pe bataturi pentru ca-ti iau fata si asta ti-e problema…anyway, asa cum s-a mai discutat, nu contesta nimeni existanta specimenelor care stau si-si fac unghiile in timp ce salariul vine..dar la fel de bine, exista si masculi care nu sunt in stare de nimic…
Si tare as fi curioasa: ce drepturi ai impresia ca vi se cuvin doar voua?

Reply

20 Nihilista September 4, 2010 at 09:53

Eu una doresc egalitate si in drepturi si in obligatii!!Nu domnule!Nu-mi deschide usa ca am si eu maini sa o fac!Nu imi plati consumatia ca ma intretin singura si imi permit un amarat de suc! Nu imi schimba cauciucul ca ma descurc sa o fac singura – i can do my share of dirty jobs! Nu vreau sa fiu platita la ore lucrate ci la productivitatea propriu-zisa (si slava domnului exista nspe mii de indicatori de performanta in ziua de azi doar nu suntem zilieri!)
Nu am invocat vreodata statutul meu de femeie pentru a obtine ceva pentru ca nu il vad ca un mijloc de a castiga ceva. E o stare de fapt, nu un dezavantaj sau un avantaj ontologic. Pot sa te ajut daca ai nevoie, pot sa duc la bun sfarsit task-urile ce le pretinzi de la mine!Dar for once and for all lamuriti-ma si pe mine in cateva privinte: ce e in capul vostru pana la urma ca de suntem “neajutorate” ne vedeti incompetente si veleitariste…daca sustinem sus si tare independenta noastra relationala, financiara, carieristica ne puneti eticheta de feministe, daca aratam tzatze si craci suntem curve, daca nu le aratam si ne incheiem pana la gat spuneti ca suntem lipsite total de feminitate, hatre si triste. Pai ori la bal ori la spital!
Eu spun sa faceti un consiliu national al barbatilor din Romania sa lamuriti aceste aspecte si apoi GOD willing sa ni le comunicati si noua – sa stim exact despre ce este vorba in propozitie – ne vreti fapturi diafane pline de gratie si sensibilitate, gospodine si mame devotate sau oameni pe care sa te poti baza, sa poti comunica si lucra eficient?
Ar mai fi multe de spus – insa ma limitez doar la a spune ca e nedrept sa ingradesti posibilitatile unui individ (fie el barbat sau femeie) in functie de reprezentarile standard despre sexul din care el face parte. Fiecare om are abilitati specifice (si orice om in speta are si calitati considerate cultural a fi masculine cat si calitati considerate cultural feminine). Ca om, cred eu ca trebuie sa ma dezvolt in functie de posibilitatile mele reale, de aptitudinile si pasiunile mele nu sa urmez un retetar clasic ce nu corespunde defel structurii mele intelectuale.

Mersi frumos,

Reply

21 Ior October 28, 2010 at 12:52

Ce barbati frustrati vad eu aici???!!!
Tot ce ati comentat voi barbatilor aici e valabil si pentru voi.Nu va considerati superiori femeilor ca nu sunteti,va inselati amarnic.Dar stiti proverbul:” Desteptul poate sa faca pe prostul,dar prostul nu poate sa faca pe desteptul”.
Cine are intelepciune va intelege perfect,cine nu, ii va iesi spume la gura injurandu-ma pe mine,chiar si in gand.
DACA VOI BARBATII ATI FI DOAR O ZI IN PIELEA UNEI FEMEI,NU ATI MAI GANDI ASA URAT DESPRE ELE,dar sunteti limitati sa mai aveti si empatie

Reply

22 liviu November 19, 2010 at 10:33

ba femeie e egala cu barbatul iti da pizda tio suge iti face pe plac ce vrem mai mult merge la munca face copii curat trebe sa fie egala cind io bagi in gura si tio suge iti place ai vrea sa io bagi adinc atunci laso libera hyndaihd e id meu vb acolo:d/:x

Reply

23 Doraroyalry December 25, 2010 at 21:06

All in all infinite gears to consolidation in well-founded untouched overturn to an destination, interaction
included, there is a gargantuan inadequacy an examination to studying English communication in those parts of the in the seventh elysian fields, where English is not a understandable language. This conclusion leads us that there is staggering imperative after English-speaking tutors, who are specializing in teaching English. South Korea is comparable of most incontestable countries in terms of acclaimed upgrade, which means teaching English in Korea would be dynamically profitable.

click here

Reply

Cancel reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: