nu e prea mult de spus, in afara de faptul ca 90% sunt vai steaua lor prin traficul bucurestean. da, asa e oricum o intoarceti unele(ii) dintre voi, in sectoarele 1-2 prin care ma plimb zilnic pot prezice cu exactitate care masina are o femeie la volan. povestea pe scurt e ca azi am plecat pe la 8 si ceva la munca. eu care in general nu am ore pe ceas inainte de 9 AM. eram oarecum pregatit psihic pt ce trafic ma asteapta, asa ca m-am suit increzator in taxi calculand deja ruta optima in Lacul Tei si P-ta Victoriei (grav, stiu).
e, sa moara bibi&cici de nu era o debandada la absolut fiecare coltz de strada. si cine cauza debandada aia…numai femei. sunt constient ca *poate* am avut ghinion azi, dar parca era prea de tot.
la Barbu Vacarescu + Ramuri Tei, a doua cedeaza trecerea. O femeie in capul coloanei cu o Toyota are nevoie de spatiu de 500m+ ca sa intoarca sa intre pe Vacarescu. claxoane, flashuri nervi, pana la urma aproape toate masinile trec cu greu pe langa ea si isi vad de drum.
100m pe Barbu Vacarescu, apoi stanga catre Floreasca. iar cu prioritate. un Matiz argintiu face o manevra dubioasa pe langa mine, se incadreaza prost pe banda de parcare, apoi taie fatza taxiului fara nici un semn prevestitor. la urmatorul stop ajung in paralel si ma uit. o tipa la aprox 35 de ani, dezorientata, isi verifica machiajul in oglinda.
stanga pe Floreasca, cu semafor. se face verde pt mine, insa nu ma misc. aci a fost chiar de kkt. in fata mea un Polo negru nu indraznea sa se bage printre masinile de pe Floreasca din coloana oprita, desi noi aveam verde. claxoane, scandal, ma uit in oglinda retrovizoare a VW-ului si ce vad…mda, o femeie. intre timp coloana de pe Floreasca stagneaza, insa brusc o masina blocheaza culoarul de trecere pe care trebuia sa traversam soseaua. iar claxoane, scandal. masina care a blocat trecerea este un Golf rosu, condus de o femeie (blonda!). imediat in spatele ei se facuse un pic de loc, soferul respectiv oprindu-se cu bun simt la vreo 5m de VW rosu. acum convinge-o pe aia cu Polo-ul negru sa se bage pe acolo. de data asta cu scos capul pe geam si indemnuri patriotice. in sfarsit, trecem. deci cand sunt doua e si mai grav.
Putul lui Zamfir e absolut gol (surprinzator), P-ta Dorobanti, Paris, Victoriei…si ajung aproape de capatul calatoriei, pe strada Sevastopol. care la colt cu Victoria are un salon de manechiura si un coafor de lux (de-astea jmekere, pt femei de femei 🙂 ). aci iar e moartea pasiunii, pt ca se intampla foarte des sa apara pipitze “mobilate” cu un 4X4 imens pe care il lasa gratios pe banda de mers, cu avariile pornite, in conditiile in care strada e foarte ingusta si saloanele sunt f. aproape de intersectie. de asemenea, manevre de parcare ca in zona asta mai rar vad, recordul de asteptare in coloana pt ca o masina sa iasa din parcare e de aprox 7 manevre (normalul era 3-4). intram in sfarsit pe Sevastopol, mergem 50-100m si poc, ne oprim. iar. o masina pe contrasens, restul incadrate destul de aiurea. nu erau doua masini sa semnalizeze la fel, desi cel putin 2 asa trebuiau. ma uit mai bine, una intr-un land rover se chinuia sa intre la o parcare imprejmuita dar se oprise de tot cu juma de masina pe strada, alta intr-o nova, un pic mai in varsta se oprise sa o astepte pe prima desi avea loc cacalau sa isi vada de drum, iar cea din spate (nu mai stiu in ce masina era) voia sa faca o manevra pe care nu am deslusit-o. eu si taximetristul am tacut brusc, siderati pt cateva secunde, absurdul situatiei era incredibil. apoi am rabufnit intr-un ras nebun amandoi. n-a mai claxonat, nu s-a mai enervat, doar radea impreuna cu mine si isi facea cruce. s-a descongestionat si nodul asta si am ajuns in sfarsit la birou…
concluzii & propuneri:
1. sunt si exceptii (cunosc si eu niste fete care conduc foarte bine), dar marea majoritatea a femeilor sunt varza la volan prin Bucuresti. orice ar zice oricine.
2. femei + 4X4(sau bolizi de lux) + Bucuresti = not love.
3. “optiuni obligatorii” pt masinile conduse de femei. de exemplu in loc de oglinzile din masina sa fie numai ecrane LCD+ camere video. sa nu mai fie nimic in habitaclu sau in afara lui care sa reflecte imaginea.
4. marirea distantei dintre pedale pt masinile conduse de femei. eventual cutii automate.
5. interzicerea prin lege a machiajului in mers.
Nu e spamm, cum o sa te grabesti sa-l categorisesti.Tu poate ca nu o sa vrei sa citesti asta, insa femeile despre care zici tu aici, ar trebui.
http://www.zmagoo.ro/?p=233
Da tati, dar au “damage” mai mic per total… rar auzi de accidente serioase cu autori femei. Conduc ele aiurea dar nu sunt atat de viteziste sau breze ca “meseriasii” de noi. Suna putin a cliseu, dar asa e. Prefer sa astept cateva minute in plus in intersectie dupa una decat sa ma spulbere unul care trece pe rosu, care mai e si beat sau a adormit la volan… chestii pe care femeile nu le prea fac.
Aveai surplus de testosteron cand ai scris 90?
De acord cu avionaru.
@Ovidiu: “Da tati, dar au “damage” mai mic per total… rar auzi de accidente serioase cu autori femei. Conduc ele aiurea dar nu sunt atat de viteziste sau breze ca “meseriasii” de noi.”
Asa e, auzi rar de accidente serioase cu femei, pentru ca sunt probabil cam 20% din totalul traficului, de unde si numarul mic de accidente. Asta e ca aia cu “statistic e mai probabil sa faci accident de masina decat sa cazi cu avionul”. Este fals, motivul acestei statistici este ca zboara mult mai putine avioane decat circula masini in lume.
ÃÄÆÀÁãââ